Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGažáková, Eva
dc.contributor.authorPřindová, Martina
dc.date.accepted2015-05-18
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:47Z
dc.date.available2014-06-13cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:47Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier62155
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18405
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována problematice využití dramatické výchovy jako prostředku k naplnění Rámcově vzdělávacího programu předškolního vzdělávání a praktické ukázce integrovaného bloku "Kocour v botách." V úvodu je uveden důvod výběru tématu. První kapitola se věnuje předškolnímu vzdělávání a jeho specifikům. Zmíněny jsou tu i kurikulární dokumenty. Podrobněji se zde pojednává o zvláštnostech předškolního období, o potřebách dítěte a v souvislosti s tím i o zásadách kontaktu mezi pedagogem a předškolním dítětem. Druhá kapitola se zabývá dramatickou výchovou jako takovou, jejími cíli, hodnotami, metodami i technikami. Velká část je věnována specifikům při výchovné a vzdělávací práci v mateřských školách. Třetí, praktická část práce, představuje integrovaný blok "Kocour v botách." Na jeho základě, tedy na základě konkrétních dramatických aktivit, jež byly realizovány ve třídě mateřské školy, se dokazuje, že prostřednictvím dramatické výchovy lze vhodně a nenásilnou formou vzdělávat předškolní děti.cs
dc.format61 s. (97 425 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62155-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectintegrovaný blokcs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleDramatická výchova jako cesta k naplňování RVP PV Integrovaný blok "Kocour v botách"cs
dc.title.alternativeDrama in education as a way to fulfill RVP PV Integrated block "Puss in shoes"en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is devoted to problem of dramatic education as a means of implementing the Framework Educational Program of preschool education as well as practical demonstration of integrated block "Puss in Boots". The introduction shows the reason for selecting. The first chapter is devoted to early childhood education and its specifics. There are also mentioned curriculum documents. This chapter will detail the peculiarities of pre-school period, the child's needs and in connection with this, the principles of contact between the teacher and the preschool child. The second chapter deals with the objectives, values, methods and techniques of drama. A large part is devoted to the specifics of the upbringing and education in kindergarten. The third and practical part is integrated block "Puss in Boots". Based on specific drama activities of the block, which were implemented in kindergarten class, it proves that through drama education can be suitably and non-violent way to educate preschool children.en
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedintegrated blocken
dc.subject.translatedFramework educational programen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Prindova.pdfPlný text práce2,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Prindova VP.pdfPosudek vedoucího práce29,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Prindova OP.pdfPosudek oponenta práce30,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prindova O.pdfPrůběh obhajoby práce9,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18405

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.