Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Soukupová, Pavla | |
dc.contributor.author | Kopsová, Hana | |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:45:48Z | - |
dc.date.available | 2014-06-13 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:45:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 62157 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18406 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá diagnostikou předškolních dětí v domácím vzdělávání. V práci porovnávám výsledky řečových a motorických dovedností čtyřletých dět, které jsou vzdělávané doma a v mateřské škole. V první části jsou vymezené pojmy domácí vzdělávání, Montessori a Waldorfská pedagogika, školní zralost a připravenost, pedagogická diagnostika a její metody. V druhé části se zabývám výzkumem konkrétních dovedností, znalostí předškolních dětí a motivací rodičů. | cs |
dc.format | 53 s. (84 525 znaků), 73 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62157 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | domácí vzdělávání | cs |
dc.subject | institucionální vzdělávání | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cs |
dc.subject | výzkumné metody | cs |
dc.subject | montessori | cs |
dc.subject | waldorf | cs |
dc.title | Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu | cs |
dc.title.alternative | Diagnostic of school readiness in children with home preschool education and children with institutional education in region of Pilsen | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with preschool children in home schooling. I compare the results of speech and motor skills of four years old children who are educated at home and in kindergarten in my work. In the first part are defined ideas of home schooling, Montessori and Waldorf pedagogy, school maturity and readiness, pedagogical diagnostics with methods. In the second part I deal with the research of specific skills, knowledge of preschool children and motivation of parents. | en |
dc.subject.translated | home schooling | en |
dc.subject.translated | institutional education | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | pedagogical diagnostics | en |
dc.subject.translated | research methods | en |
dc.subject.translated | montessori | en |
dc.subject.translated | waldorf | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarka2015.pdf | Plný text práce | 12,21 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Kopsova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 53,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Kopsova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 55,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Kopsova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 15,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18406
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.