Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová, Helena
dc.contributor.authorWaasová, Markéta
dc.contributor.refereeFenclová, Marie
dc.date.accepted2015-06-04
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:10Z
dc.date.available2014-06-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:10Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-07-31
dc.identifier61337
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18435
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem Strategie ve výuce se zabývá strategiemi ve výuce FLE z pohledu českých i francouzských autorů.cs
dc.format95 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategie ve výuce FLEcs
dc.subjectčleněnícs
dc.subjectcharakteristikacs
dc.subjectstrategiecs
dc.titleStrategie ve vyučování (Les stratégies d´apprentisage)cs
dc.title.alternativeStrategies in teachingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is called The Strategy in education and it occupies with the strategies in the education FLE from the point of view of czech and french authors.en
dc.subject.translatedstrategy in education FLEen
dc.subject.translatedcharacteristicen
dc.subject.translateddivisionen
dc.subject.translatedstrategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketa Waasova - Les strategies d´apprentissage.pdfPlný text práce816,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Waasova_vedouci_DP.PDFPosudek vedoucího práce608,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Waasova_oponent_DP.PDFPosudek oponenta práce657,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Waasova_obhajoba_DP.PDFPrůběh obhajoby práce460,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18435

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.