Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová, Petra
dc.contributor.authorSokolová, Kateřina
dc.contributor.refereeŠimonová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-09
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:44Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:44Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62227
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18497
dc.description.abstractTématem bakalářská práce je "Obchodní plán na základě marketingové činnosti." Pro zpracování této práce byl vybrán podnik VCaffé. Úvod popisuje cíl práce a stanovenou strukturu. Bakalářská práce je rozdělena na pět kapitol. V první kapitole je provedena charakteristika vybraného podniku. V další části je popsáno vnější a vnitřní prostředí podniku za pomocí vhodných analýz. Jedná se o PEST analýzu, Porterův model pěti sil a marketingový mix. Následně je provedena SWOT analýza, která zachycuje silné, slabé stránky a příležitosti a hrozby podniku. Ve čtvrté kapitole se nachází současný obchodní plán podniku a v poslední kapitole jsou navrhnuty konkrétní opatření, která by měla zlepšit obchodní plán na základě marketingové činnosti.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62227-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectobchodní pláncs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.titleObchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnostics
dc.title.alternativeBusiness plan of the company on the basis of active marketing activityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of the Bachelor´s thesis is "Business plan of the company on the basis of the marketing aktivity." For the processing of this thesis has been chosen the firm VCaffé. Preface describes goals of this thesis and choosen structure. Bachelor´s thesis is divided into five chapters. In the first chapter the characteristic of the chosen firm is performed. In the other part there is a description of the outer and the inner environment of the company made with help of the suitable analysis. It is called PEST analysis, a Porter´s model of five powers and marketing mix. Afterwards the SWOT analysis is made, it records strong, weak sides and opportunities and the company threats. In the fourth chapter the currentbusiness plan is described and in the last chapter are suggested concrete measures which should improve the business plan on the basis of the marketing activity.en
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedsituation analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Sokolova.pdfPlný text práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_sokolova_VP.pdfPosudek vedoucího práce688,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_sokolova_OP.pdfPosudek oponenta práce614,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-sokolova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce787,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18497

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.