Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorLišková, Karolina
dc.contributor.refereeTaušl Procházková, Petra
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:57Z
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:57Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62319
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18520
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na "Životní cyklus produktu a jeho vliv na cenovou strategii podniku." První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingového mixu, životního cyklu produktu a jeho jednotlivých etap, cenovou strategii a různé metody tvorby cen. Druhá, praktická, část práce je zaměřena na společnost Stock Plzeň-Božkov, s.r.o., konkrétní produkt z portfolia společnosti Fernet Stock a jeho produktové řady. Dále následuje kapitola životního cyklu Fernet Stocku a v něm používané marketingové nástroje, využití jednotlivých cenových strategií a metod tvorby cen. Závěr práce tvoří návrhy na zlepšení, které by společnosti mohly pomoci ke zvýšení objemu prodeje.cs
dc.format64 s. (111 801 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62319-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectživotní cyklus produktucs
dc.subjectcenová strategiecs
dc.subjectFernet Stockcs
dc.titleŽivotní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podnikucs
dc.title.alternativeThe product life cycle and its influence on the company's pricing strategyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented bachelor thesis is focused on "The product life cycle and its influence on company's pricing strategy." The first part of the thesis contains a theoretical definition of a marketing mix, life product cycle and its individual phases, pricing strategy and various methods of pricing. The second practical part is focused on company Stock Plzeň-Božkov Ltd, specific product of company's portfolio - Fernet Stock and its product range. The following chapter discusses the product life cycle of Fernet Stock and marketing tools used in its cycle, using of individual pricing strategies and methods of pricing. In the end of the thesis there are suggestions of improvements that could help increase company's sales volume included.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedproduct life cycleen
dc.subject.translatedpricing strategyen
dc.subject.translatedFernet Stocken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA_PRACE_Liskova_Karolina_K11B0378P.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_liskova_VP.pdfPosudek vedoucího práce628,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_liskova_OP.pdfPosudek oponenta práce606,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-liskova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce775,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18520

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.