Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEgerová, Dana
dc.contributor.authorKučová, Michaela
dc.contributor.refereeDvořáková, Věra
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:47:02Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:47:02Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62349
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18530
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení postavení daného podniku na trhu, popsání obchodního plánu společnosti Neoluxor, s. r. o. a navržení zlepšení obchodního plánu na základě aktivní marketingové činnosti. První částí je část teoretická, kde jsou na základě odborné literatury popsány obchodní a marketingový plán, PEST analýza, Porterův model pěti sil a nakonec SWOT analýza. Tyto analýzy slouží jako výstup k určení slabých a silných stránek, hrozeb a příležitostí, které jsou potřeba pro aplikaci do praktické části. Druhou část tvoří část praktická, kde je nejprve charakterizována společnost Neoluxor, s. r. o., popsaný obchodní a marketingový plán společnosti. Poté jsou na základě zpracování jednotlivých analýz vyhodnoceny slabé stránky, na základě kterých bude sestaven návrh na zlepšení obchodního plánu. V závěrečné části této bakalářské práce je daný návrh rozpracován.cs
dc.format66 s. (105 003 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobchodní pláncs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleObchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnostics
dc.title.alternativeBusiness plan of the company based on active marketing activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the evaluation of the status of the enterprise market, describing the business plan Neoluxor Ltd. and propose improvements in the business plan based on active marketing activities. The first part is theoretical, which are based on the scientific literature describes a business and marketing plan, PEST analysis, Porter's five forces model and finally the SWOT analysis. These analyzes serve as an output to determine strengths and weaknesses, threats and opportunities that are needed for the application to the practical part. The second part consists of practical part where the first characterized by Neoluxor Ltd., described a business and marketing plan. Then, on the basis of processing individual analyzes evaluated weaknesses, on the basis of which will be drawn up a proposal to improve the business plan. In the final part of this bachelor thesis is the proposal developed.en
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedmarketing planen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedsituation analysisen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedporter's five forces modelen
dc.subject.translatedswot analysisen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_K11B0819P_Michaela_Kucova.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-BP_kucova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,26 MBAdobe PDFView/Open
oponent-BP_kucova_OP.PDFPosudek oponenta práce1,97 MBAdobe PDFView/Open
obhajoba-kucova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce828,23 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/18530

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.