Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRosůlek, Přemysl
dc.contributor.authorHrabánek, Marek
dc.contributor.refereeLeichtová, Magdaléna
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:57:25Z-
dc.date.available2014-08-30cs
dc.date.available2016-03-15T08:57:25Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier62015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19534
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá online politickým marketingem a volebními kampaněmi Baracka Obamy z let 2008 a 2012. První část práce je věnována politickému marketingu a nástrojům, které využívá. Dále se zabývá volebními kampaněmi a jejich vývojem, marketingovou kampaní a demografiíí Spojených států amerických. Druhá část práce porovnává online kampani zaměřené na afroamerické a hispánské voliče a zkoumá jaký byl rozdíl mezi kampaněmi zaměřenými na tyto dvě menšiny, a jakým způsobem dopomohly tyto dvě menšiny k celkovému vítězství Baracka Obamy v prezidentských volbách.cs
dc.format49 s. (93 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitickýcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectonlinecs
dc.subjectobamacs
dc.subjectbarackcs
dc.subjectafroameričanécs
dc.subjecthispáncics
dc.titleOnline politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)cs
dc.title.alternativeOnline political marketing in presidential campaigns of Barack Obama in 2008 and 2012 (Comparison of online campaigns targeted at African-American and Hispanic population)en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with online political marketing and presidential campaigns of Barack Obama in 2008 and 2012. First part of thesis deals with political political marketing and its tools. It also deals with with the theory of marketing campaign, the evolution of political campaigns and demographics in United States. Second part of text compare two online political campaigns aimed at African American and Hispanic population.en
dc.subject.translatedonlineen
dc.subject.translatedpoliticalen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedobamaen
dc.subject.translatedbaracken
dc.subject.translatedafricanen
dc.subject.translatedamericansen
dc.subject.translatedlatinosen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Krouzkova_vazba_Hrabanek.pdfPlný text práce1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hrabanek_ved.docxPosudek vedoucího práce33,77 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
oponent-Hrabanek_opo.pdfPosudek oponenta práce458,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hrabanek.pdfPrůběh obhajoby práce304,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19534

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.