Název: | Příčiny poruch chování u dětí ve výchovném ústavu |
Další názvy: | The causes of behavioral disorders in children in an educational institution |
Autoři: | Maňáková, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Miňhová, Jana |
Oponent: | Šámalová, Kateřina |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19871 |
Klíčová slova: | poruchy chování;adolescent;výchovné působení;dotazníkové šetření. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | behavior disorders;adolescent;educational activities;survey. |
Abstrakt: | Problematika dětí s poruchami učení a chování je jedním z předních témat současné výchovy a vzdělávání. Bakalářská práce na téma "Příčiny poruch chování u dětí ve výchovném ústavu" se zabývá možnými příčinami poruchového chování u dětí, které jsou do těchto zařízení umísťovány. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. v teoretické části je čerpáno z odborných zdrojů literatury, kde nalezneme definici, charakteristiku a klasifikaci poruch chování, stejně tak i činitele poruch chování a vývojově psychologickou charakteristiku adolescentního věku. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření ke zjištění příčin sociálně patologického chování dětí. Výzkumný vzorek tvoří chovanci jednoho výchovného ústavu, kam se tyto děti dostávají z různého sociopatologického prostředí. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The issue of children with learning and behavioral disorders is one of the leading topics in education. My bachelor thesis on "The causes of behavioral disorders in children in an educational institution," discusses the possible reasons for the defective behavior in children who are placed in these facilities. The thesis is divided into theoretical and practical. The theoretical part is drawn from professional literature sources where you can find the definition, characteristics and classification of behavioral disorders, as well as agents of behavioral and developmental characteristics of the adolescent. In the practical part I observed the objective and subjective history to determine the possible causes of socio-pathological behavior of children. The research sample is from one educational institution where the children come from different sociopathic environments. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Manakova.pdf | Plný text práce | 1,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Manakova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 322,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Manakova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 337,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Manakova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 94,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19871
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.