Title: | Využití prostorů školních zahrad mateřských škol k pohybovým činnostem pro děti předškolního věku |
Other Titles: | The use of kindergarten's garden places for physical activities of preschoolers |
Authors: | Řezaninová, Klára |
Advisor: | Kolovská, Ilona |
Referee: | Kavalířová, Gabriela |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19951 |
Keywords: | předškolní děti;hrubá motorika;pohybová hra;hra;školní zahrada mateřské školy;pohyb;pohybové schopnosti |
Keywords in different language: | preschoolers;gross motor skills;physical activity;game;kindergarten´s garden;locomotion;motor abilities |
Abstract: | Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje hrubé motoriky předškolních dětí. Cílem práce je v teoretické části přiblížit otázku všestranného rozvoje dětské hrubé motoriky s využitím prostorů školní zahrady mateřské školy. V praktické části nalezneme jednotlivé pohybové aktivity určené předškolním dětem, které jsem také využila při své profesi pedagoga v mateřské škole. |
Abstract in different language: | Presented bachelor thesis deals with the issue of developing the preschoolers gross motor skills. The aim is theoretically to bring the question of comprehensive development of gross motor skills with using the kindergarten's garden places. In the practical part we find the each physical activity designed for the preschoolers, which I used during my pedagogical profession in kindergarten. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP - Rezaninova.pdf | Plný text práce | 1,76 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-REZANINOVA - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 195,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-REZANINOVA - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 213,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-REZANINOVA.pdf | Průběh obhajoby práce | 49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19951
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.