Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPřibáň, Tomáš
dc.contributor.authorDlesk, Tomáš
dc.contributor.refereeFilipi, Zbyněk
dc.date.accepted2015-06-04
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:07Z-
dc.date.available2013-03-29cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:07Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-15
dc.identifier55843
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20038
dc.description.abstractPráce je zaměřena na strategie ve vyhledávání informací u studentů učitelství. Na začátku obsahuje na úvod do probírané problematiky. Popisuje vyhledávání informací jako proces a jeho účastníky. Hlavní část páce je tvořena vlastním průzkumem. Ten je realizován pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili studenti učitelství Pedagogické fakulty. Výzkum sleduje strategie a návyky spojené s vyhledáváním informací při zpracovávání školních prací studentů. Konec práce pak obsahuje vyhodnocení provedeného výzkumu.cs
dc.format78 s., xxxviii s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55843-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvyhledávání informacícs
dc.subjectstrategie ve vyhledávání informacícs
dc.subjectinformační společnostcs
dc.subjectweb 2.0cs
dc.subjectinterakce člověk-počítačcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectdatabázecs
dc.subjectučitelstvícs
dc.subjectinformační zdrojcs
dc.titlePrůzkum strategií ve vyhledávání informací u studentů učitelství FPE ZČUcs
dc.title.alternativeThe Research of Information Retrieval Strategies of Students of Pedagogy FPE ZCUen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on information retrieval strategies od students of pedagogy.At the beginning the introdution to the main topic is included. It describes information retrieval as a process and its participants. The main part of the document contains the research itself. It is executed as a questionary. Students of pedagogy of The Faculty of Education participated on this research. It watchs strategies and routines connected with information retrieval during students' assignments. The evaluation of the research is included in the end of the document.en
dc.subject.translatedinformation retrievalen
dc.subject.translatedinformation retrieval strategiesen
dc.subject.translatedinformation societyen
dc.subject.translatedweb 2.0en
dc.subject.translatedhuman-computer interactionen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedquestionaryen
dc.subject.translateddatabasesen
dc.subject.translatedpedagogyen
dc.subject.translatedsource of informationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DPdlesk.pdfPlný text práce7,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Dlesk hodnoceni085.pdfPosudek vedoucího práce361,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Dlesk_DP_posudek_oponenta_Filipi.pdfPosudek oponenta práce212,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Dlesk protokol105.pdfPrůběh obhajoby práce205,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20038

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.