Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Přibáň, Tomáš | |
dc.contributor.author | Dlesk, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Filipi, Zbyněk | |
dc.date.accepted | 2015-06-04 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:03:07Z | - |
dc.date.available | 2013-03-29 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:03:07Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 55843 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20038 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na strategie ve vyhledávání informací u studentů učitelství. Na začátku obsahuje na úvod do probírané problematiky. Popisuje vyhledávání informací jako proces a jeho účastníky. Hlavní část páce je tvořena vlastním průzkumem. Ten je realizován pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili studenti učitelství Pedagogické fakulty. Výzkum sleduje strategie a návyky spojené s vyhledáváním informací při zpracovávání školních prací studentů. Konec práce pak obsahuje vyhodnocení provedeného výzkumu. | cs |
dc.format | 78 s., xxxviii s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55843 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vyhledávání informací | cs |
dc.subject | strategie ve vyhledávání informací | cs |
dc.subject | informační společnost | cs |
dc.subject | web 2.0 | cs |
dc.subject | interakce člověk-počítač | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | dotazníkové šetření | cs |
dc.subject | databáze | cs |
dc.subject | učitelství | cs |
dc.subject | informační zdroj | cs |
dc.title | Průzkum strategií ve vyhledávání informací u studentů učitelství FPE ZČU | cs |
dc.title.alternative | The Research of Information Retrieval Strategies of Students of Pedagogy FPE ZCU | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on information retrieval strategies od students of pedagogy.At the beginning the introdution to the main topic is included. It describes information retrieval as a process and its participants. The main part of the document contains the research itself. It is executed as a questionary. Students of pedagogy of The Faculty of Education participated on this research. It watchs strategies and routines connected with information retrieval during students' assignments. The evaluation of the research is included in the end of the document. | en |
dc.subject.translated | information retrieval | en |
dc.subject.translated | information retrieval strategies | en |
dc.subject.translated | information society | en |
dc.subject.translated | web 2.0 | en |
dc.subject.translated | human-computer interaction | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | questionary | en |
dc.subject.translated | databases | en |
dc.subject.translated | pedagogy | en |
dc.subject.translated | source of information | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DPdlesk.pdf | Plný text práce | 7,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Dlesk hodnoceni085.pdf | Posudek vedoucího práce | 361,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Dlesk_DP_posudek_oponenta_Filipi.pdf | Posudek oponenta práce | 212,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Dlesk protokol105.pdf | Průběh obhajoby práce | 205,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20038
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.