Název: | Transformace tradičních grafických technik na experimentální v prostředí MŠ |
Další názvy: | The transformation of traditional graphic techniques to experimental in the preschool environment |
Autoři: | Sutrová, Jana |
Vedoucí práce/školitel: | Uhl Skřivanová, Věra |
Oponent: | Lukavský, Jindřich |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20041 |
Klíčová slova: | grafické techniky;mateřská škola;experimentální techniky;didaktická transformace;artefiletika;kreativita |
Klíčová slova v dalším jazyce: | graphic techniques;kindergarten;experimental techniques;didactical transformation;artphiletic approach;creativity |
Abstrakt: | V bakalářské práci jsem se věnovala možnostem využití grafických technik v rámci výtvarných činností ve třídě MŠ. Teoretická část je věnována stručnému představení grafických technik, pedagogicko-psychologickým aspektům výtvarných činností v MŠ a specifice použití grafických technik při těchto činnostech. Pokusila jsem se o modifikaci tradičních grafických do prostředí MŠ. Praktická část obsahuje mnou navržené řady grafických úkolů. Využila jsem v nich především experimentální techniky. Tři řady byly zrealizovány s různými dětskými skupinami. Realizace jednotlivých úkolů je doprovázena reflexí, která odráží úspěšnost didaktického procesu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | In this bachelor thesis, I explored the possibilities of using graphic techniques within art activities in pre-school education. Theoretic part is focused on a brief introduction of graphic techniques, educational-psychological aspects of art activities in pre-school education and specific use of graphic techniques during those activities. I attempted to modify traditional graphic techniques for the pre-school environment. Practical part includes series of graphic tasks which I designed. I used mainly experimental techniques in those series. Three series were realised with various groups of children. Realisation of the individual tasks is accompanied with reflexion which demonstrates success of a didactic process. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Jana Sutrova.pdf | Plný text práce | 2,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-SCAN - Sutrova Jana - vedouci - Uhl Skrivanova - 2015.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,11 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-SCAN - Sutrova Jana - oponent - Lukavsky - 2015.pdf | Posudek oponenta práce | 1,45 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Prubeh obhajoby - Sutrova Jana 2015.pdf | Průběh obhajoby práce | 467,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20041
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.