Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová, Věra
dc.contributor.authorBrabcová, Lucie
dc.contributor.refereePodlipský, Rudolf
dc.date.accepted2015-05-20
dc.date.accessioned2016-03-15T09:03:13Z
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2016-03-15T09:03:13Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier57670
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20042
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá začleněním výtvarného umění do vzdělávacího obsahu mateřských škol. Práce je strukturovaná do dvou částí, na teoretickou a didaktickou. V teoretické části se bakalářská práce zabývá specifiky předškolního věku v oblasti vývojové psychologie a dětské kresby, specifiky předškolního vzdělávání, možnosti inspiračních zdrojů pro pedagogy. V didaktické části jsou rozpracované přípravy tematických celků inspirované jednotlivými uměleckými směry s cílem další možnosti využití učitelkami a učiteli v mateřských školách. Jedna pedagogická příprava je realizována a podrobena kvalitativnímu výzkumu se záměrem ověřit, didaktický proces výtvarné činnosti.cs
dc.format80 s., IV s. (21786 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57670-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectvýtvarné směrycs
dc.subjectsurrealismuscs
dc.subjectpop artcs
dc.subjectland artcs
dc.subjectakční malbacs
dc.subjectkinetické uměnícs
dc.subjectdětský výtvarný projevcs
dc.titleUmění 20. a 21. stol. jako inspirační zdroj výtvarné práce v MŠcs
dc.title.alternativeArt of 20th and 21st centuries as a source of inspiration for visual art works in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis deals with implementing arts into the preschoolcurriculumcontent. It is divided into two parts, a theoretical and a didactic part. The theoretical part is focused on preschool age specifications in developmental psychology and child art, specifications of preschool education andinspiration resources for pedagogues. In the didactic partpreparations of some thematic units are analyzed which were inspired by art movements. The aim is to provide teachers in nursery schools applicable materials to be used in their work. One of the pedagogic preparations has been implemented and it has become subject of qualitative research to prove the didactic proces sof art work.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedart movementsen
dc.subject.translatedsurrealismen
dc.subject.translatedpop arten
dc.subject.translatedland arten
dc.subject.translatedaction paintingen
dc.subject.translatedkinetic arten
dc.subject.translatedchild arten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Brabcova_Lucie.pdfPlný text práce2,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-SCAN - Brabcova Lucie - vedouci - Uhl Skrivanova - 2015.pdfPosudek vedoucího práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-SCAN - Brabcova Lucie - oponent - Podlipsky - 2015.pdfPosudek oponenta práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby - Brabcova Lucie 2015.pdfPrůběh obhajoby práce600,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20042

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.