Název: | Odborná veřejnost a celoživotní vzdělávání |
Další názvy: | Profesional community and continuing edukation |
Autoři: | Hejná, Alena |
Vedoucí práce/školitel: | Šafránková, Zuzana |
Oponent: | Muchlová Mühlsteinová, Veronika |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20495 |
Klíčová slova: | celoživotní vzdělávání;registrace;kreditní systém |
Klíčová slova v dalším jazyce: | lifelong learning;registration;ceredit system |
Abstrakt: | Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na historii vývoje vzdělávání všeobecných sester, na současný systém vzdělávání, registrace, na princip kreditního systému. Praktická část je věnována průzkumu potřeby celoživotního vzdělávání podle názoru všeobecných sester. Dále na dosažitelnost vzdělávacích akcí, na náhled zaměstnavatele na vzdělání a délku praxe a na finanční ohodnocení oslovených zdravotníků. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Theoretical part of the bachelors thesis focused on history of nurses education development, on current system of education, registration and on a principle of credit system. Practical part is about research of continuing education need by opinion of nurses. The secondly it is about availability of educational programme on employers opinion on educatin and lenght of practise and on a incentive payment of spoken medical personnel. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hejna_BC_5 (1).pdf | Plný text práce | 1,35 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hejna_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 455,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Hejna_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 722,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Hejna_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 378,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20495
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.