Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČepička, Ladislav
dc.contributor.authorTurečková, Radka
dc.contributor.refereeKolovská, Ilona
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:24:36Z-
dc.date.available2011-12-29cs
dc.date.available2013-06-19T06:24:36Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier50744
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2075
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice projevů schopnosti rovnováhy ve vztahu k vývojové poruše koordinace u dětí předškolního a mladšího školního věku. V úvodu je přiblížen pojem vývojová porucha koordinace, vysvětlen pojem dyspraxie. V další kapitole jsou nejdříve popsána jednotlivá věková období z hlediska motorického vývoje dítěte. Dále jsou popisovány vývojové poruchy, které mají vztah k motorice. V praktické části jsme posuzovali úroveň motorického vývoje pomocí standardizovaného testu Movement Assessment Battery for Children ? 2 pro děti předškolního a mladšího školního věkucs
dc.format58 s. (10 127 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50744-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkoordinacecs
dc.subjectmotorikacs
dc.subjectrovnováhacs
dc.subjectvývojové poruchycs
dc.subjectdyspraxiecs
dc.subjectADHDcs
dc.subjecttestovánícs
dc.titleProjevy schopnosti rovnováhy ve vztahu k vývojové poruše koordinace u dětí předškolního a mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeThe manifestation of ballancing development malfunction of coordination of children of pre-school age and primary school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra tělesné a sportovní výchovycs
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of an ability to balance in relation to developmental coordination disorder in preschool and early school age. In the introduction the concept of developmental coordination disorder, dyspraxia are explained. The next chapter first describes the various age periods in terms of motoric development of the child. The developmental disorders that are related to motorics are furhter described. In the practical part we assessed the level of motor development using a standardized test, Movement Assessment Battery for Children - 2 for preschool and early school age.We visited three kindergartens and one elementary schoolen
dc.subject.translatedcoordinationen
dc.subject.translatedmotor skillsen
dc.subject.translatedbalanceen
dc.subject.translateddevelopmental disordersen
dc.subject.translateddyspraxiaen
dc.subject.translatedADHDen
dc.subject.translatedtestingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Konecna verze BP. pdf.pdfPlný text práce1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TURECKOVA VP.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TURECKOVA OP.pdfPosudek oponenta práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
TURECKOVA.pdfPrůběh obhajoby práce61,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2075

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.