Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJiřičková, Ditta
dc.contributor.authorPiatrova, Alina
dc.contributor.refereeFišerová, Kristýna
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T09:38:53Z-
dc.date.available2014-09-30cs
dc.date.available2016-03-15T09:38:53Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier63432
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20801
dc.description.abstractPro svoji bakalářskou práci jsem si zvolila téma vizuální styl festivalu běloruské animace. Výsledkem práce je zpracování různých druhů tiskovin (plakat, letáky, lístky, katalog, programová brožura) a webové stránky. Vytvořený vizuální styl lze aplikovat na suvenýrech, tričkách, taškách a jiných propagačních a reklamních materiálech festivalů. Zpracování reklamně-grafické sady je provedeno takovým způsobem, aby mohlo maximálně znázornit originální přístup, srozumitelný pro návštěvníky festivalu.cs
dc.format21 s. (22 125 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63432-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectfestivalcs
dc.subjectvizuální stylcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectpropagační materiálycs
dc.titleVizuální řešení - styl propagace kulturní, sportovní, společenské akce, události, výročí, jubileacs
dc.title.alternativeVisual identity - promotion styleen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedFor my work I have chosen the topic Visual style of Belarusian Animation Festival. The result of the work is the design of various printed promotional materials (poster, flyers, tickets, catalogue, program brochure) and website. Created a visual style can be applied to souvenirs, t-shirts, bags and other promotional and advertising materials of the festival. Design of the promotional graphic set is made in a way to typify an original approach, understandable for festival visitors.en
dc.subject.translatedgraphic designen
dc.subject.translatedfestivalen
dc.subject.translatedvisual styleen
dc.subject.translatedwebsiteen
dc.subject.translatedpromotional materialsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Alina_Piatrova_bp.pdfPlný text práce8,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-PIATROVA.pdfPosudek vedoucího práce150,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-PIATROVA.pdfPosudek oponenta práce171,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-PIATROVA.pdfPrůběh obhajoby práce100,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20801

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.