Název: | Specifi ka přírodovědného vzdělávání v primární škole se zřetelem k projektové a kooperativní výuce |
Autoři: | Čábalová, Dagmar Podroužek, Ladislav |
Citace zdrojového dokumentu: | Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2013, č. 1-2, s. 1-8. |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2013 http://hdl.handle.net/11025/22077 |
ISSN: | 1804-8366 |
Klíčová slova: | vzdělávání;přírodověda;učení;education;natural science;teaching |
Abstrakt: | V práci se autoři zamýšlejí nad změnami obsahu, pojetí i procesuální stránky výuky přírodovědných předmětů v primární škole. Na přírodovědné vzdělávání je zde nahlíženo jak z historického kontextu, tak i z pohledu současných změn v kurikulárních dokumentech |
Abstrakt v dalším jazyce: | In this work the authors discuss changes in the content, concepts and procedural aspects of teaching science education in primary school. Science education is viewed here in the historical context and in terms of current changes in the curriculum. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1-2 (2013) Články / Articles (KPG) Číslo 1-2 (2013) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Cabalova.pdf | Plný text | 751,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/22077
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.