Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorWürdingerová, Klára
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-1-26
dc.date.accessioned2017-02-21T08:19:54Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:19:54Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-12-14
dc.identifier63104
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23215
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného zemědělského podniku, na jejímž základě lze vytyčit silné a slabé stránky jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Teoretická část vymezuje v první řadě základní pojmy z oblasti zemědělství a marketingu, dále se zabývá charakteristikou tuzemského systému dotací a finančních podpor a nakonec představuje také aplikaci marketingového mixu ve specifickém zemědělském podnikáním. Teoretická část se prolíná s částí praktickou, jejímž hlavním úkole je analýza marketingového mixu zvolené společnosti a její následné vyhodnocení, díky němuž je žádoucí v závěru zařadit návrhy na zlepšení.cs
dc.format115 s. (203225 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectzemědělstvícs
dc.subjectrostlinná a živočišná výrobacs
dc.subjectmlékárenská výrobacs
dc.subjectmléko a mléčné produktycs
dc.titleMarketingový mix vybraného zemědělského podnikucs
dc.title.alternativeMarketing mix of a selected agricultural companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted master thesis focuses on the analysis of marketing mix of a certain agricultural company, thanks to which it´s possible to determine strengths and weaknesses of marketing mix elements. The teoretical part defines primarily the basic terms from the field of agriculture and marketing and also presents the application of the marketing mix in a specific agricultural business. The theoretical part penetrates the practical section, where the main task is analysis of the marketing mix selected company and the subsequently evaluation. In the conclusion the author focuses on suggestions for possible improvements.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translatedplaceen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedagricultureen
dc.subject.translatedplant production and animal husbandryen
dc.subject.translateddairy farmingen
dc.subject.translatedmilk and dairy productsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Wurdingerova.pdfPlný text práce2,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Wurdingerova_V.docPosudek vedoucího práce65,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Wurdingerova_O.pdfPosudek oponenta práce557,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Wurdingerova_P.pdfPrůběh obhajoby práce189,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23215

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.