Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorKolingerová, Tereza
dc.contributor.refereeČechurová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2016-6-2
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:05Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:05Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67683
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23231
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na výzkum cenové citlivosti s využitím Holandského testu. Zkoumaným produktem je káva latté s příchutí marshmallow kavárenské sítě typu CrossCafe a cílovou skupinou pro výzkum jsou studenti vysokých škol v Plzni. Cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek k problematice výzkumu trhu se zaměřením na cenový výzkum, návrh designu vlastního výzkumu pro Holandský test cenové citlivosti a jeho následná realizace. Výsledky výzkumu jsou prezentovány v grafu typickém pro tento test, včetně vyznačení všech důležitých bodů. Na závěr práce je vedena diskuze, kde jsou výstupy výzkumu porovnávány s dodatečným cenovým průzkumem provedeným v obdobných zařízeních v Plzni. Celý výzkum je stručně shrnut v podobě zprávy executive summary.cs
dc.format78 s. (119 775 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýzkum trhucs
dc.subjectcenacs
dc.subjectcenový výzkumcs
dc.subjectcenová citlivostcs
dc.subjectholandský testcs
dc.subjectkávacs
dc.subjectcrosscafécs
dc.subjectstudentics
dc.titleCenová citlivost - realizace výzkumu pro zvolený produktcs
dc.title.alternativePrice sensitivity - implementation of research for selected producten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on research of price sensitivity with the use of Van Westendorp Price Sensivitity test. Researched product is coffee latte flavored with marshmallow cafe networks like CrossCafe and the target group are college students in Pilsen. The aim of this diploma thesis is to compile theoretical background of market research issues with the focus on price research, design own research for Van Westendorp Price Sensivitity test and its realization. Results of the research are presented in a graph which is typical for this test including the designation of all important points. In conclusion of this work, there is a discussion, where are the results of research compared with additional price survey in similar companies in Pilsen. The whole research is briefly summarised in executive summary.en
dc.subject.translatedmarket researchen
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translatedprice researchen
dc.subject.translatedprice sensitivityen
dc.subject.translatedvan westendorp price sensivitity meteren
dc.subject.translatedcoffeeen
dc.subject.translatedcrosscafeen
dc.subject.translatedstudentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Kolingerova.pdfPlný text práce2,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolingerova_V.pdfPosudek vedoucího práce726,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolingerova_O.pdfPosudek oponenta práce516,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolingerova_P.pdfPrůběh obhajoby práce179,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23231

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.