Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing.
dc.contributor.authorFrnochová, Lucie
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing.
dc.date.accepted2016-6-8
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:10Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:10Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-22
dc.identifier67562
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23463
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je: "Analýza marketingových činností a možností rozvoje vybrané společnosti". Téma je aplikováno na případ společnosti Jindřichohradecké místní dráhy a.s. Teoretická část práce seznamuje s problematikou cestovního ruchu, služeb v cestovním ruchu, dále definuje pojmy destinace a destinační management a v neposlední řadě představuje technické památky v kontextu cestovního ruchu. V praktické části práce je využito výzkumné metody dotazování k získání potřebných podkladů pro marketingovou analýzu vybrané společnosti. Dále je v práci popsán marketingový mix společnosti a sestavena SWOT analýza. Na závěr práce je předložen návrh marketingového projektu, který nabízí rozšíření marketingových aktivit vybrané společnosti v praxi.cs
dc.format72 s. (81 578 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecttechnická památkacs
dc.subjectdestinační managementcs
dc.titleAnalýza marketingových činností a možností rozvoje vybrané společnostics
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities and opportunities to developement of selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTheme of this bachelor thesis is: "Analysis of marketing activities and opportunities to development of selected company". This theme is applied in case of company Jindřichohradecké místní dráhy a.s. Theoretical part of this thesis is focused on issue of tourism, its definition and services in tourism. Then there are explained terms destination and destination management. In conclusion of this part there is defined term technical heritage. In practical part of this thesis are used results of research conducted by GfK to gain important information, which are used for marketing management. Then there are composed analysis of marketing mix of selected company and SWOT analysis. In context of gained information, there is presented proposal of new marketing project.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketing analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedtechnical sightsen
dc.subject.translateddestination managementen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Analyza marketingovych cinnosti a moznosti rozvoje vybrane spolecnosti_Frnochova_Lucie.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFView/Open
Frnochova_V.pdfPosudek vedoucího práce697,79 kBAdobe PDFView/Open
Frnochova_O.pdfPosudek oponenta práce640,86 kBAdobe PDFView/Open
Frnochova_P.pdfPrůběh obhajoby práce202,71 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23463

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.