Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRohlík Ondřej, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFiedler, David
dc.contributor.refereeLipka Richard, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-13
dc.date.accessioned2017-02-21T08:27:54Z-
dc.date.available2015-9-1
dc.date.available2017-02-21T08:27:54Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-5-12
dc.identifier66674
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23659
dc.description.abstractTato práce se věnuje využití multiagentních systémů (MAS) při vývoji umělé inteligence (AI) do real-time strategií (RTS). V rámci práce byla vybrána hra StarCraft jako platforma pro vývoj AI s prvky MAS. Tato AI byla implementována ve formě frameworku tak, aby na ni mohli navazovat další vývojáři umělé inteligence pro RTS. Implementace tohoto frameworku je, alespoň dle shromážděných zdrojů, dalším krokem v oblasti uplatnění multiagentních principů při vývoji AI do RTS.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmultiagentí systémcs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectreal-time strategiecs
dc.titlePoužití metod multiagantních systémů pro implementaci umělé inteligence v real-time strategiíchcs
dc.title.alternativeUse of multiagent system methods for implementation of artificial intelligence in real-time strategy gamesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work focuses on the use of multi-agent systems (MAS) for implementation of Artificial Intelligence (AI) for Real-time strategy games (RTS). As part of the work, the game StarCraft has been chosen as a platform for developing the multi-agent AI. The AI has been implemented as a framework, so other developers of AI for RTS can build on this work. According to the collected resources, implementation of this framework is a new step in the field of applying the multi-agent principles in developing AI for RTS.en
dc.subject.translatedmulti-agent systemen
dc.subject.translatedartificial intelligenceen
dc.subject.translatedreal-time strategyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dokumentace.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A14N0111Pposudek-op.PDFPosudek oponenta práce823,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A14N0111Phodnoceni-ved.PDFPosudek vedoucího práce806,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A14N0111Pobhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce224,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23659

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.