Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková Libuše, Mgr. M.A.
dc.contributor.authorBacíková, Karolína
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:14Z-
dc.date.available2015-6-16
dc.date.available2017-02-21T09:46:14Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-15
dc.identifier65742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24284
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje rozvoji čtení v nejpoužívanější učebnici osmých a devátých tříd základních škol v Plzni. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část práce seznamuje obecně s tématem učebnic, především se zaměřením na výuku cizího jazyka. Dále součástí teoretické části jsou témata zabývající se jazykovými dovednostmi, pojmem čtení, několika druhy čtení a účastníky tohoto procesu. Na závěr se tato kapitola věnuje třem důležitým fázím. Druhá, praktická část diplomové práce je založena na vlastních výzkumech uskutečněných na základních a středních školách ve městě Plzni. Cílem prováděných výzkumů na plzeňských středních a základních školách bylo určit nejpoužívanější učebnici anglického jazyka a analyzovat, jaké metody zaměřené na rozvoj čtení jsou v ní převážně využívány. Na základě dat poskytnutých výzkumem bylo následně vytvořeno šest analýz zaměřených na rozvoj čtecích dovedností u žáků základních škol.cs
dc.format58 s. (96 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectjazykové dovednostics
dc.subjectčtenícs
dc.subjectdruhy čtenícs
dc.subjectskimmingcs
dc.subjectscanningcs
dc.subjectfáze čtenícs
dc.titleRozvoj čtení v nejpoužívanějších učebnicích osmé a deváté třídy na základní školecs
dc.title.alternativeDeveloping reading skills in the textbooks mostly used in 8th and 9th grade of elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic developing reading skills in the most used textbook in the 8th and 9th grade of elementary schools in Pilsen. This thesis is divided into two parts. The first part is the theoretical one and deals with the topic textbooks, mostly concentrated on teaching foreign languages. The next part includes the topics language skills, reading, different types of reading and three participants during this process. Finally the theoretical part deals with three important reading stages. The second part is the practical one and contains the researches made at the elementary and secondary schools in Pilsen. The aim of my research was to find out the most used English textbook at elementary schools in Pilsen and after that to make analyses of the chosen reading parts with the focus on developing reading skills.en
dc.subject.translatedtextbooksen
dc.subject.translatedlanguage skillsen
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedtypes of readingen
dc.subject.translatedskimmingen
dc.subject.translatedscanningen
dc.subject.translatedreading stagesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA_PRACE_KAROLINA_BACIKOVA.pdfPlný text práce6,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bacikova - LL - ved.pdfPosudek vedoucího práce840,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bacikova - BV - opon.pdfPosudek oponenta práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bacikova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce284,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24284

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.