Název: | Prevence vadného držení těla u dětí předškolního věku s využitím míčů |
Další názvy: | Wrong body posture prevention of pre-school children with use of balls |
Autoři: | Rubášová, Lucia |
Vedoucí práce/školitel: | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Šrámková Petra, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24377 |
Klíčová slova: | správné držení těla;vadné držení těla;cvičení na velkém míči;cvičení s overballem;cvičení s molitanovými míčky;předškolní věk |
Klíčová slova v dalším jazyce: | correct body posture;wrong body posture;excercise on gymball;excercise with overball;excercise with foamball;pre-school |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce je vytvoření zásobníku cviků nejen pro učitele, ale i pro rodiče a lektory, kteří cvičí nebo pracují s dětmi předškolního věku. Cvičení má pomoci v prevenci a nápravě vadného držení těla u dětí. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů. Ty vycházejí z poznatků o fyziologickém a psychologickém vývoji dětí předškolního věku. Dále je uveden význam cvičení a charakteristika použitých pomůcek. Praktická část obsahuje cviky, které mají svůj motivační název. Je zde také uvedeno zaměření cviků, výchozí postavení, provedení a možné chyby. Ke každému cviku je dle názvu přiřazené motivační říkadlo a pořízena fotodokumentace. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of the thesis is to create a reservoir of exercises not only for teachers but also for parents and teachers who train or work with preschool children. Exercises help in the prevention and correction of faulty posture in children. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts. They are based on knowledge of the physiological and psychological development of preschool children. Furthermore, I give the importance of exercise and characteristics of the used equipment. The practical part contains exercises that have their motivational title. It also shows the focus exercises, starting position, performance and possible errors. For each exercise the motivational rhymes and photodocumentation are assigned according to its name. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bp 6.4. 2. verze.pdf | Plný text práce | 5,64 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
RUBASOVA L. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 165,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
RUBASOVA L. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 130,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
RUBASOVA L..pdf | Průběh obhajoby práce | 41,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24377
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.