Název: | Canisterapie v MŠ |
Další názvy: | Canistherapy in kindergarten |
Autoři: | Hadačová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24442 |
Klíčová slova: | canisterapie;psychoterapie;zooterapie;psychosociální vývoj dítěte v mš |
Klíčová slova v dalším jazyce: | canistherapy;psychotherapy;animotherapy;psychosocial development of a child in kindergarten |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřena na canisterapii v mateřské škole, na možnosti jejího využití u dětí předškolního vzdělávání. První polovina se zabývá přehledem psychoterapií, jejími druhy a směry. V druhé polovině převažuje zooterapie, z ní vyčleněná canisterapie a její využití při práci v MŠ. Najdeme zde vývoj předškolního dítěte a rozhovor s učitelkou a canisterapeutkou v jedné osobě o její praxi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor Thesis is focused on canistherapy in kindergarten and its use in preschool children. The first half of this thesis deals with kinds and directions of Psychotherapy. Second half is focused on Zootherapy and Canistherapy and its use in kindergarten. We can also find here evolution of preschool children and an interview with the pedagogical worker and canisterapeut about her practice and experience with Canistherapy in kindergarten and her results. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Hadacova.pdf | Plný text práce | 1,23 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hadacova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 409,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hadacova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 313,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hadacova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 99,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24442
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.