Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠpačková, Jana
dc.contributor.refereeSzachtová Alena, PhDr.
dc.date.accepted2016-8-30
dc.date.accessioned2017-02-21T09:48:55Z-
dc.date.available2015-9-15
dc.date.available2017-02-21T09:48:55Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-30
dc.identifier68865
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24453
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice vývoje emocí a emočních projevů dětí v mateřské škole. V teoretické části je popsána obecná charakteristika emocí, jejich vývoj, funkce a regulace. Dále je uvedeno rozdělení emocí a krátká charakteristika základních emocí radost, strach, smutek a hněv. Další část se věnuje předškolnímu období, jeho významu, vývoji důležitých psychických procesů. V závěru této části je popsán emoční vývoj a podpora jeho rozvoje. Praktická část bakalářské práce se věnuje realizaci vlastního programu na podporu emocí a emočních projevů u dětí předškolního období.cs
dc.format77 s., XII přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectemocecs
dc.subjectemoční vývojcs
dc.subjectsocializacecs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectradostcs
dc.subjectsmutekcs
dc.subjectstrachcs
dc.subjectvztek.cs
dc.titleVývoj emocí a emoční projevy dětí v mateřské školecs
dc.title.alternativeDevelopment of emotions and emotional demonstrations of children at kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of development of emotions and emotional expressions of children at nursery school. The theoretical part describes the general characteristics of emotions, their development, function and regulation. Below there is a division of emotions and a brief description of basic emotions joy, fear, sadness and anger. Next part deals with the preschool period and its significance, and with the development of important psychological processes. At the end of this section there is a description of the emotional development and the support of its development. The practical part is devoted to putting into practice its own program to support emotions and emotional expressions of children in preschool age.en
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedemotionsen
dc.subject.translatedemotional developmenten
dc.subject.translatedsocializationen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedjoyen
dc.subject.translatedsadnessen
dc.subject.translatedfearen
dc.subject.translatedangeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_SPACKOVA.pdfPlný text práce2,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spackova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce418,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spackova - oponent.pdfPosudek oponenta práce284,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Spackova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce88,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24453

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.