Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKobes Tomáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPaidarová, Tereza
dc.contributor.refereePařízková Alena, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-1-13
dc.date.accessioned2017-02-21T09:55:14Z-
dc.date.available2015-6-10
dc.date.available2017-02-21T09:55:14Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-10-27
dc.identifier65336
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24819
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zodpovědět otázku, jaký má individuální doučování vliv na vzdělanostní šance romských žáků základních škol. V teoretické části se budu věnovat problematice inkluzívního vzdělávání. V praktické části se zaměřím na tři romské rodiny v Plzni, které využívají individuálního doučování. Práce bude založena na případové studii. Za zdroj dat budu mít polostrukturované rozhovory s rodinami a studii dokumentů.cs
dc.format42 s. (70 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinkluzívní vzdělávánícs
dc.subjectindividuální doučovánícs
dc.subjectromské dětics
dc.titleVliv individuálního doučování na vzdělanostní šance romských dětícs
dc.title.alternativeThe influence of individual tutoring on educational chances of Roma childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of the Thesis is to answer the question: Does the individual tutoring influence the educational chances of Roma children? In theorethical part I want to describe the inclusive education. The practical part of Thesis is focused on three Roma families, which cooperated with a non-profit organisation to achieve individual tutoring. The Thesis is based on the case study. The main methods of data collection were the interviews with pariticipants and the study of documents.en
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedindividual tutoringen
dc.subject.translatedroma childrenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Paidarova_BP.pdfPlný text práce821,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paidarova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce148,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paidarova_oponent.pdfPosudek oponenta práce111,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
paidarova.JPGPrůběh obhajoby práce171,56 kBJPEGZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24819

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.