Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kobes Tomáš, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Paidarová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Pařízková Alena, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-1-13 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:55:14Z | - |
dc.date.available | 2015-6-10 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:55:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2015-10-27 | |
dc.identifier | 65336 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24819 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zodpovědět otázku, jaký má individuální doučování vliv na vzdělanostní šance romských žáků základních škol. V teoretické části se budu věnovat problematice inkluzívního vzdělávání. V praktické části se zaměřím na tři romské rodiny v Plzni, které využívají individuálního doučování. Práce bude založena na případové studii. Za zdroj dat budu mít polostrukturované rozhovory s rodinami a studii dokumentů. | cs |
dc.format | 42 s. (70 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=65336 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | inkluzívní vzdělávání | cs |
dc.subject | individuální doučování | cs |
dc.subject | romské děti | cs |
dc.title | Vliv individuálního doučování na vzdělanostní šance romských dětí | cs |
dc.title.alternative | The influence of individual tutoring on educational chances of Roma children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The goal of the Thesis is to answer the question: Does the individual tutoring influence the educational chances of Roma children? In theorethical part I want to describe the inclusive education. The practical part of Thesis is focused on three Roma families, which cooperated with a non-profit organisation to achieve individual tutoring. The Thesis is based on the case study. The main methods of data collection were the interviews with pariticipants and the study of documents. | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | individual tutoring | en |
dc.subject.translated | roma children | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Paidarova_BP.pdf | Plný text práce | 821,35 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Paidarova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 148,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Paidarova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 111,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
paidarova.JPG | Průběh obhajoby práce | 171,56 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24819
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.