Název: | Využití Brain Jogging v ergoterapii pacientů po kraniotraumatech |
Další názvy: | The use of the Brain Jogging in the occupational therapy focusing on patients after cranio trauma |
Autoři: | Křížová, Radka |
Vedoucí práce/školitel: | Zahradnická Ilona, Mgr. |
Oponent: | Šrytrová Michaela, PhDr. |
Datum vydání: | 2016 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25143 |
Klíčová slova: | kraniocerebrální poranění;neurorehabilitace;kognitivní funkce;kognitivní rehabilitace;happy neuron |
Klíčová slova v dalším jazyce: | cranio trauma;neurorehabilitation;cognitive function;cognitive rehabilitation in occupational therapy;happy neuron |
Abstrakt: | Bakalářská práce se věnuje tématu ,,Využití Brain Jogging v ergoterapii pacientů po kraniotraumatech" a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty základní informace o kraniocerebrálním poranění, neurorehabilitaci a kognitivních funkcí. Další kapitoly obsahují základní poznatky o kognitivní rehabilitaci v ergoterapii a o programu Happy Neuron. Praktická část práce se zabývá kognitivní rehabilitací pomocí programu Happy Neuron u klientů po kraniotraumatu a také tím, jak program ovlivní jejich deficit v oblasti soběstačnosti a kognitivních funkcí. Dále jsou k praktické části přiřazeny kazuistiky a stanoveny cíle s hypotézami. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor thesis focuses on the topic ,,The use of the Brain Jogging in the occupational therapy focusing on patients after cranio trauma" and is divided into theoretical and practical part. The theoretical part summarizes basic information about traumatic brain injury , neurorehabilitation , and cognitive function. Other chapters include basic knowledge about cognitive rehabilitation in occupational therapy and about program Happy Neuron . The practical part deals with cognitive rehabilitation using Happy Neuron with clients after cranio trauma and how the program will affect their deficit in self-sufficiency and cognitive functions. There are also practical part of the assigned case studies and set goals hypotheses . |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP, Krizova, ERG.pdf | Plný text práce | 3,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krizova - posudek vedouci prace.pdf | Posudek vedoucího práce | 139,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krizova - oponentsky posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 128,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krizova.pdf | Průběh obhajoby práce | 518,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25143
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.