Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec Ladislav, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Zídek, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Námešný Adrián, Ing. | |
dc.date.accepted | 2016-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T10:51:01Z | - |
dc.date.available | 2015-9-21 | |
dc.date.available | 2017-02-21T10:51:01Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-5-20 | |
dc.identifier | 68259 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/25256 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je zhodnotit možnosti použití technologie kování v oblasti A-sloupku osobního automobilu a identifikovat její výhody a nevýhody oproti běžným současným konstrukčním řešením. Práce se věnuje návrhu kovaného A-sloupku a jeho hodnocení ve srovnání se stávajícím řešením po stránce hmotnostní, technologické, ekonomické a funkční. V další části se práce věnuje vzájemnému porovnání karosářských variant vozidla z hlediska hmotnosti. Pro řešení byl využit CAD software Siemens NX a výpočtový řešič NX/Nastran. | cs |
dc.format | 95 s. (90.500 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68259 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | a-sloupek | cs |
dc.subject | karoserie | cs |
dc.subject | hliníková slitina | cs |
dc.subject | ocel | cs |
dc.subject | vysokopevnostní ocel | cs |
dc.subject | spojování materiálu | cs |
dc.subject | cad | cs |
dc.subject | mkp | cs |
dc.title | Návrh konstrukce výkovku A-sloupku | cs |
dc.title.alternative | Design of forging the A-pillar | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of the thesis is to evaluate possibilities of using forging technology for A-pillar and identify strengths and weaknesses in comparison of the state of the art bodywork solution. The thesis deals with design of forged A-pillar and its evaluation with current system in weight, technology, economic a functional aspects. In the next section, the thesis deals with comparison of car body variants in terms of weight. CAD software Siemens NX was used for solution and NX/Nastran was used as a solver. | en |
dc.subject.translated | a-pillar | en |
dc.subject.translated | bodywork | en |
dc.subject.translated | aluminum alloy | en |
dc.subject.translated | steel | en |
dc.subject.translated | high strength steel | en |
dc.subject.translated | joining of materials | en |
dc.subject.translated | cad | en |
dc.subject.translated | fem | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Tomas_ZIDEK_S14N0032P_final.pdf | Plný text práce | 17,72 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zidek - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 845,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zidek - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 962,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zidek.pdf | Průběh obhajoby práce | 289,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/25256
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.