Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Matoušková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2017-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:03:21Z | - |
dc.date.available | 2016-6-8 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:03:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-12 | |
dc.identifier | 69682 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27414 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce nese název "Využití matematických her v předškolním vzdělání". Je rozdělena na tři části teoretickou, metodologickou a experimentální. Teoretická část obsahuje definice a teorie hry, znaky, pravidla a význam hry. Dále se zde objevuje rozdělení předmatematických činností podrobněji celek a jeho části, přiřazování, porovnávání a prvky topologie. V metodologické části jsou stanoveny cíle experimentu, použité metody, podmínky, zadání úkolů a kritéria hodnocení. Třetí část je praktická, obsahuje konkrétní scénáře úkolů, které byly realizovány v mateřské škole Útvina a celkové výsledky. | cs |
dc.format | 45 s. (56 468 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69682 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | předškolní děti | cs |
dc.subject | předmatematické činnosti | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.title | Využití matematických her v předškolním vzdělání | cs |
dc.title.alternative | Using of mathematical games in preschool education | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is called "The use of mathematical games in preschool education." It is divided into three parts - theoretical, methodological and experimental. The theoretical part contains definitions and theories of a game, rules, meaning and importance of a game. The division of the pre-mathematical activities is also mentioned in first part - a complex/unit and its parts are described here in detail, matching, comparing and elements of topology. The goals of the experiment are set in methodological part, as well as used methods, conditions and assignment of tasks and assessment criteria. The third part is practical; it contains specific scenarios of tasks that were implemented in kindergarten Útvina and overall results | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | preschool children | en |
dc.subject.translated | pre-mathematical activities | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Matouskova Katerina -Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 2,15 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Matouskova hodnoceni395.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
36. Matouskova_Oponentsky posudek bakalarske prace.pdf | Posudek oponenta práce | 229,57 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Matouskova protokol441.pdf | Průběh obhajoby práce | 397,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27414
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.