Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHladká, Kristýna
dc.contributor.refereeSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2017-9-13
dc.date.accessioned2018-01-15T15:04:34Z-
dc.date.available2016-6-17
dc.date.available2018-01-15T15:04:34Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier70029
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27648
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá možností využití soudobého umění v mateřské škole. Práce je členěna na část teoretickou a empirickou. Na teoretické úrovni se zabývá specifiky předškolního věku, dětskou kresbou a možnostmi výtvarné výchovy v mateřské škole. V empirické části je popsáno pět soudobých autorů a jedno jejich vybrané dílo. U každého autora je provedena transformace obsahu vybraného díla, která byla zrealizována. Tři autoři jsou dále podrobeni akčnímu výzkumu se záměrem ověřit možnosti zprostředkování postupů a konceptů v mateřské škole.cs
dc.format60 s. XVI (92 907 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=70029-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs
dc.subjectdětská kresbacs
dc.subjectsoudobé uměnícs
dc.subjecttransformace obsahu dílacs
dc.subjectvýtvarná činnostcs
dc.titleSoudobé umění v současné MŠcs
dc.title.alternativeContemporary art in present kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with an possibility of using conterporary art in kindergarten. The thesis is divided into a theoretical and empirical part. In the theoretical part, it is dealing with the specifics of pre-school age, children´s draving and possibilities of art education in kindergarten. In the empirical part, there are described five conterporary authors and one of their literary works. At each author is done transforamtion of the selected work, that has been implemented. Three authors are subjected to an action research with the intention of verifying the possibilities of mediating procedures and concepts in nursery school.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedframewok edutacion programme for preschool educationen
dc.subject.translatedchildren arten
dc.subject.translatedconteporary arten
dc.subject.translatedtransform the contenten
dc.subject.translatedcreativity activityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hladka-Soudobe umeni v MS.pdfPlný text práce4,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Hladka Kristyna_vedouci_Uhl Skrivanova_2017.pdfPosudek vedoucího práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Hladka Kristyna_oponent_Slavik_2017.pdfPosudek oponenta práce2,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Hladka Kristyna_2017.pdfPrůběh obhajoby práce476,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27648

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.