Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMautner Pavel, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHorký, Michal
dc.contributor.refereeBrůha Petr, Ing.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:04:43Z-
dc.date.available2016-10-10
dc.date.available2018-01-15T15:04:43Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-5-4
dc.identifier67718
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27674
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje výběr, návrh a implementaci deskové hry pro kognitivní trénink. Vybranou hrou jsou Lodě. Hra je pro dva hráče, kteří se snaží zničit jako první flotilu toho druhého. Hra je upravená tak, aby hráče co nejvíce bavila a aby byla schopna využít čelenku NeuroSky MindWave Mobile, která snímá soustředění a meditaci uživatele. Snímaná data z čelenky jsou využívána ve hře, kdy při určitém soustředění uživatel může ovlivnit průběh hry. Při opakovaném hraní slouží aplikace pro trénink schopnosti soustředění a meditace. Dále je přidělán modul pro průzkum mozkové aktivity uživatelů. Ten umožňuje kromě sběru dat i zobrazení výsledků měření. Ke hře je vytvořen server, který zprostředkovává komunikaci mezi klienty a uchovává jejich konfigurace. Jak hra, tak server jsou vyvíjeny v programovacím jazyce C++ s využitím Qt frameworku, který zajišťuje vytvoření multiplatformního softwaru.cs
dc.format66 s. (105 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmozekcs
dc.subjectkognitivní tréninkcs
dc.subjectsoustředěnícs
dc.subjectuvolněnícs
dc.subjectdesková hracs
dc.subjectneurosky mindwave mobilecs
dc.subjecteegcs
dc.subjectthinkgearcs
dc.subjectsíťová komunikacecs
dc.subjectc++cs
dc.subjectqtcs
dc.titleNávrh a implementace deskové hry pro kognitivní tréninkcs
dc.title.alternativeDesign and implementation of the board game for cognitive trainingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis describes choice, design and implementation of the board game for a cognitive training. Selected game is Naval Battles. The game is for two players, who try to destroy other player's fleet first. The game is modified to be more enjoyable and to use headset NeuroSky MindWave Mobile. The headset gets values of player's attention and meditation. This data are used in the game. Player can influence a game situation with a certain level of attention or meditation. The game serves as a training for player's attention and meditation, when is repeatedly played. There is a module for a brain activity research that besides a data collection shows a statistic results. The game has server, which was created for communication with clients and preservation of their game configurations. Both programs are implemented in language C++ with Qt framework, which ensures to create multiplatform software.en
dc.subject.translatedbrainen
dc.subject.translatedcognitive trainingen
dc.subject.translatedattentionen
dc.subject.translatedmeditationen
dc.subject.translatedboard gameen
dc.subject.translatedneurosky midnwave mobileen
dc.subject.translatedeegen
dc.subject.translatedthinkgearen
dc.subject.translatednetwork communicationen
dc.subject.translatedc++en
dc.subject.translatedqten
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFView/Open
A13B0320P-posudek.pdfPosudek oponenta práce716,28 kBAdobe PDFView/Open
A13B0320P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce458,37 kBAdobe PDFView/Open
A13B0320P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce251,32 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27674

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.