Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLišková, Soňa
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.available2015-12-11
dc.date.available2018-01-15T15:05:00Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier69278
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27756
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza vzdělávání dětí v přípravných třídách ZŠ v Plzni. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části se práce věnuje historickému vývoji a legislativnímu rámci přípravných tříd a jejich výchovnému a vzdělávacímu programu. Zabývá se organizací, cíli a dokumentací přípravných tříd a podmínkami přijímání dětí. Dále jsou zde představeny základní školy v Plzni, které přípravné třídy zřizují. V empirické části jsou zjišťovány názory respondentů na současnou a budoucí funkci přípravných tříd, nejčastější důvody odkladu školní docházky a vzdělávání dětí v přípravné třídě, přínos přípravných tříd. Tyto údaje jsou zpracovány a vyhodnoceny v celkové evaluaci získaných dat a v závěru práce.cs
dc.format65 s. (20 835 slov), LXII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69278-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpřípravné třídycs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs
dc.subjectvzdělávací systémcs
dc.subjectpředškolní a základní vzdělávánícs
dc.subjectodklad školní docházkycs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectpedagogicko-psychologická poradnacs
dc.subjectspeciálně poradenské centrumcs
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs
dc.subjectplán pedagogické podporycs
dc.subjectzákonný zástupcecs
dc.subjectstatistikycs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.titleAnalýza vzdělávání dětí v přípravných třídách ZŠ v Plznics
dc.title.alternativeChildren education analysis in pre-school classes of primary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this diploma work is the analysis of the children in pre-school preparatory classes in primary schools in Pilsen. The diploma work is divided into two parts. The theoretical part describes the historical development and legislative field of pre-school preparatory classes, and their educational and training programme. The diploma work also describes the organization, aims and documents of pre-school preparatory classes and conditions of enrolling children. Finally the Pilsen primary schools offering these classes are introduced here. In the empirical part the opinions of respondents are inquired, describing the topic of present and future function of the pre-school preparatory classes, the main reasons for the postponement of the school attendance and education in the pre-school preparatory classes. This data is described and evaluated in the final evaluation at the end of the diploma work.en
dc.subject.translatedpre-school preparatory classesen
dc.subject.translatedthe national teaching standards for pre-school teachingen
dc.subject.translatededucational systemen
dc.subject.translatedpre-school and basic school educationen
dc.subject.translatedpostponement of the school attendanceen
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatededucational and psychological counsellingen
dc.subject.translateda counsellingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Sona_Liskova_2017.pdfPlný text práce8,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova VP032.pdfPosudek vedoucího práce363,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova OP033.pdfPosudek oponenta práce177,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova O058.pdfPrůběh obhajoby práce29,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27756

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.