Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorKomanová, Veronika
dc.date.accepted2017-6-14
dc.date.accessioned2018-01-15T15:06:21Z-
dc.date.available2016-1-21
dc.date.available2018-01-15T15:06:21Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-12
dc.identifier68852
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28020
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice plurality metod na středních školách v plzeňském regionu. Nejen, že představuje různorodou škálu klasických a alternativních metod, ale soustředí se hlavně na jejich využití v praxi s ohledem právě na již zmíněný pojem pluralitu metod. Pro tento průzkum byl využit dotazník, který byl rozeslán učitelům němčiny na středních školách v plzeňském regionu. Tento je dále analyzován a poznatky aplikovány v další části práci návrhy na zlepšení výuky. Aby bylo z čeho čerpat, tak byly provedeny hospitace na různých typech škol a pro tyto hospitace navrženy aktivity, které zohledňují především zmiňovanou pluralitu metod a doplňují hodiny o to, co postrádají. Tyto návrhy mají posloužit jako inspirace učitelům. Velikou výhodou je, že mnohé představené aktivity byly již otestované a tedy reálně opravdu použitelné.cs
dc.format77 s. (124 817 znaků), 29 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68852-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfsucs
dc.subjectdaf vyučovánícs
dc.subjectmetodycs
dc.subjectpluralita metodcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectnávrhy pro výukucs
dc.titlePluralita metod v současné výuce německého jazyka na SŠ. (Na příkladu vybraných SŠ v Plzeňském regionu).cs
dc.title.alternativeThe plurality of current teaching methods of German language in secondary schools.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of plurality of methods in high schools in the Pilsen region. It not only introduces a large variety of classic and alternative methods, it also focuses on their utilization in teaching practice with regard to the previously mentioned concept of plurality of methods. For this research, questionnaires were used that were sent to German teachers in high schools in the Pilsen region. The questionnaires were then further analyzed and the findings were applied in another part of the thesis suggestions for improvements in teaching. To ensure more information for the thesis, several visits were paid to various types of schools and during these visits, activities that involved primarily the plurality of methods were performed. The suggestions should serve as an inspiration to teachers. A great advantage is that many of the introduced activities were already tested and are therefore truly usable.en
dc.subject.translatedplurality of methodsen
dc.subject.translatedclassic and alternative methodsen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedsuggestions for teachingen
dc.subject.translatedgerman as a foreign languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Veronika Komanova.pdfPlný text práce9,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komanova_vp.pdfPosudek vedoucího práce1,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komanova_op.pdfPosudek oponenta práce1,69 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komanova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce381,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28020

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.