Název: Efektivní organizace nákupu
Další názvy: Effective organization of purchase
Autoři: Šlehoferová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Čížek Petr, Ing. Ph.D., M.A.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28081
Klíčová slova: nákup;nákupní proces;organizace nákupu;efektivní organizace
Klíčová slova v dalším jazyce: purchase;purchasing process;organization of purchase;effective organization
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na efektivní organizaci nákupu ve společnosti ŘEZPOF. Cílem této práce je analyzovat současný stav nákupu z pohledu organizační struktury, zkoumat nákupní aktivity ve společnosti a navrhnout opatření ke zlepšení. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce zahrnuje dvě kapitoly a zabývá se vymezením nákupu, jeho cílů, funkcí a dále nákupním procesem a organizací nákupu v podniku. V praktické části, kterou tvoří zbylé tři kapitoly, je představena společnost ŘEZPOF, popsán současný stav systému řízení nákupu a jednotlivé kroky nákupního procesu. Na základě zjištěných dat jsou navržena opatření v oblasti organizace nákupu. V závěru práce je shrnutí získaných poznatků z praktické i teoretické části a návrhů na vylepšení v oblasti nákupu podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis is focused on effective organization of purchase in the company ŘEZPOF. The goal of this work is to analyze the current state of the purchase from the perspective of the organizational structure, to examine the purchase activity in the company and suggest measures to improve. The work is divided into five chapters. The theoretical part of work includes two chapters and deals with the definition of the purchase, its objectives, functions and on the purchase process and organizations purchasing in the company. In the practical part, which consists of three chapters, is introduced the company ŘEZPOF, described the current state of purchase management system and the individual steps of the purchasing process. Based on the data are suggested actions in the area of organization of purchase. At the conclusion of the work is a summary of knowledge from the practical and theoretical part and proposals for improvements in the area of the purchase in the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Slehoferova Kristyna.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Slehoferova_VP.PDFPosudek vedoucího práce2,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_PM_Slehoferova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Slehoferova.PDFPrůběh obhajoby práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28081

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.