Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBehenský, David
dc.contributor.refereeBalík Stanislav, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.contributor.refereeKříž Zdeněk, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-1-19
dc.date.accessioned2018-01-15T15:08:25Z
dc.date.available2012-5-31
dc.date.available2018-01-15T15:08:25Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-11-16
dc.identifier50518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28421
dc.description.abstractPředmětem práce je popis nástrojů, které AČR využívá ke komunikaci s veřejností, vývoje armádního marketingu a legislativních prvků, podle kterých se tento marketing řídí. Hlavním jádrem práce je metodologické uchopení konkrétních komunikačních příkladů mise v Afghánistánu a Iráku, které byly z hlediska vojenského nasazení celosvětově sporné a na nichž lze vývoj a tendence v komunikaci AČR sledovat. Práce předkládá jednu z metodologických možností, jak zkoumat politickou komunikaci v širší perspektivě legislativního, bezpečnostního a částečně též morálního rámce s možností zaujetí kritického stanoviska vůči výrokům politické instituce, které by, dle názoru autora, měly politické vědy vždy nabízet.cs
dc.format272 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=50518-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectačrcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectnarativní analýzacs
dc.subjectdiskurscs
dc.subjectkritická analýzacs
dc.subjectpolitologiecs
dc.subjectbezpečnostcs
dc.subjectmarketingcs
dc.titlePostoj Armády České republiky k budování vztahu s veřejnostícs
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe object of this work is a description of the tools that the Czech Armed Forces uses to communicate with the public. The development of military marketing and legislative elements of the public communication. The main core of the work is methodological guideline of specific examples of communication - the missions in Afghanistan and Iraq, which have been, in terms of military deployment, worldwide issue - and where possible the development and trends in communications of the Czech Armed Forces track. The work presents a methodological ways to investigate political communication in a wider perspective of the legislative, safety and partly of moral framework. It offers the possibility of attracting a critical position in relation to the statements of political institutions that would, according to the author, political science should always offer.en
dc.subject.translatedczech armed forcesen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatednarrative analysisen
dc.subject.translateddiscourseen
dc.subject.translatedcritical analysisen
dc.subject.translatedpoliticsen
dc.subject.translatedsecurityen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BEHENSKY_disertace_2016_FF ZCU_verze3_final (1).pdfPlný text práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Behensky_op_Kriz.pdfPosudek oponenta práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Balik.pdfPosudek vedoucího práce274,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce370,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28421

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.