Název: | Využití předmatematických dovedností v pohybových aktivitách u dětí předškolního věku |
Další názvy: | The use of pre-mathematical skills in physical activities for preschool children |
Autoři: | Langová, Renata |
Vedoucí práce/školitel: | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2017 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/28777 |
Klíčová slova: | předškolní věk;předmatematické dovednosti;význam pohybu;kinestetický učební styl;mezipředmětové vztahy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | preschool period;pre-mathematical skills;importance of movement;kinaesthetic learning style;interdisciplinary relationships |
Abstrakt: | Hlavním cílem práce je vytvořit zásobník cviků a aktivit, které propojují předmatematickou výchovu s pohybem v předškolním vzdělávání. Práce poukazuje, jak lze hravou a zábavnou formou v aktivních pohybových činnostech umožnit dětem prožitky, při nichž dochází k rozvoji předmatematických dovedností a logického uvažování. Teoretická část charakterizuje předškolní věk a vývoj dítěte, popisuje základní předmatematické dovednosti a zdůrazňuje význam pohybu v předškolním období. V praktické části je uveden zásobník cviků rozvíjejících pohybové a předmatematické dovednosti u dětí předškolního věku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of this work was to create collection of exercises and activities, which shows the possibilities of integration of physical education with pre-mathematic education in pre-school age. All activities were implemented in nursery school in Zruč-Senec, where I work as a teacher. This collection contains photos of implementation out of practice. Exercises and activities could be an inspiration how to use pre-mathematic skills in movement. The theoretic part characterizes preschool age and child development, highlights the importance of physical activity and play in this period. It also describes various pre-mathematical skills and their use in kindergartens. The practical part contains a collection of physical activities that develop the pre-mathematical skills of preschool age. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Langova Renata.pdf | Plný text práce | 3,98 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Langova R. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 155,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Langova R. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 163,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Langova R..pdf | Průběh obhajoby práce | 85,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28777
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.