Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec Ladislav, Doc. Ing. CSc. | |
dc.contributor.author | Mráz, Lukáš | |
dc.contributor.referee | Tánczos Zsolt, Ing. | |
dc.date.accepted | 2017-6-20 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:11:23Z | - |
dc.date.available | 2016-9-19 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:11:23Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-2 | |
dc.identifier | 71912 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28893 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem čtyřdobého atmosférického zážehového motoru s vysokým kompresním poměrem. Motor bude sloužit jako technologický demonstrátor víceválcového automobilového motoru. Jsou zde popsány současné automobilové motory. Hlavní část práce je věnována termodynamickému a konstrukčnímu návrhu motoru dle zadaných parametrů. Hlavní části motoru jsou ověřeny pevnostním výpočtem. | cs |
dc.format | 130 s. (24 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71912 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | konstrukce | cs |
dc.subject | termodynamický návrh | cs |
dc.subject | klikový mechanismus | cs |
dc.subject | vačkový mechanismus | cs |
dc.subject | cad | cs |
dc.subject | kompresní poměr | cs |
dc.subject | downsizing | cs |
dc.title | Čtyřdobý atmosférický zážehový motor | cs |
dc.title.alternative | Four-stroke naturally aspirated gasoline engine | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the design of a four-stroke naturally-aspirated gasoline engine with a high compression ratio. The engine will be used as a technological demonstration of a multi-cylinder automotive engine. Modern-day car engines are described here. The main part of this thesis is devoted to the thermodynamic and structural design of the engine according to the specified parameters. The main engine parts are verified by a material strength calculation. | en |
dc.subject.translated | internal combustion engine | en |
dc.subject.translated | structure | en |
dc.subject.translated | thermodynamic design | en |
dc.subject.translated | crank mechanism | en |
dc.subject.translated | cam mechanism | en |
dc.subject.translated | cad | en |
dc.subject.translated | compression ratio | en |
dc.subject.translated | downsizing | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_LUKAS_MRAZ_2017.pdf | Plný text práce | 11,89 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mraz_posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 793,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mraz_posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 903,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Mraz.pdf | Průběh obhajoby práce | 298,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28893
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.