Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorLandštof, Robin
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-2
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:37Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:37Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71917
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28961
dc.description.abstractDiplomová práce na téma ,,Crowdfunding nový nástroj fundraisingových aktivit" pojednává o analýze crowdfundingových kampaní pana Jiřího Tkadlčíka a návrhu úspěšnější kampaně tomuto subjektu. V úvodní části práce je představena problematika externích zdrojů financování a fundraisingu. Následující kapitoly se věnují problematice crowdfundingu a charakteristice významných crowdfundingových platforem v České republice a jiných zemích světa, včetně jejich analýzy a následného vyhodnocení. Součástí diplomové práce je rovněž představení osobnosti Jiřího Tkadlčíka, charakteristika a analýza jeho crowdfundingových projektů. Teoretická a praktická část jsou od sebe separované. V závěru práce je navržena Jiřímu Tkadlčíkovi crowdfundingová kampaň společně se zlepšujícími opatřeními, které vedou k vyšší úspěšnosti navrhované kampaně.cs
dc.format101 s. (153 210 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71917-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectcrowdfundingcs
dc.subjectcrowdfundingová kampaňcs
dc.subjectcrowdfundingová platformacs
dc.subjectdárcecs
dc.subjectautor projektucs
dc.titleCrowdfunding - nový nástroj fundraisingových aktivitcs
dc.title.alternativeCrowdfunding - the new tool of fundraising activitiesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this thesis "Crowdfunding - a new tool of fundraising activities" deals with the analysis of the crowdfunding campaigns by Mr. Jiří Tkadlčík and the proposal of more successful campaign for this subject. The introductory part of the thesis introduces the issue of external sources of financing and fundraising. The following chapters deal with the issue of crowdfunding, the characteristics of significant crowdfunding platforms in the Czech Republic and other countries of the world, including their analysis and evaluation. Part of the thesis is an introduction of Mr. Jiří Tkadlčík, and also characteristics and analysis of his crowdfunding projects. The theoretical and practical parts are separated. At the end of this thesis, there is a crowdfunding campaign proposed to Mr. Jiří Tkadlčík, as well as improving steps that lead to better success rate of the proposed campaign.en
dc.subject.translatedfundraisingen
dc.subject.translatedcrowdfundingen
dc.subject.translatedcrowdfunding campaignen
dc.subject.translatedcrowdfunding platformen
dc.subject.translatedbackeren
dc.subject.translatedproject authoren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Landstof.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Landstof_V.pdfPosudek vedoucího práce653,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Landstof_o.pdfPosudek oponenta práce414,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Landstof_p.pdfPrůběh obhajoby práce185,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28961

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.