Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorTesařová, Tereza
dc.contributor.refereeDědková Jaroslava, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:40Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:40Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28971
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na produktový výzkum ve společnosti Český národní podnik, s. r. o. Cílem práce je prozkoumat aktuální trendy v oblasti kosmetiky, současné produktové portfolio značky Manufaktura a preference cílového segmentu a navrhnout pro ně vhodné produkty. Diplomová práce je tvořena teoretickými poznatky, které jsou podkladem pro empirickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy produkt, marketing a marketingový výzkum. Empirická část charakterizuje vybranou společnost a její produkty. Na základě marketingového výzkumu je vytvořen návrh nového produktu pro značku Manufaktura.cs
dc.format111 s. (137 735 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectkosmetikacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleProduktový výzkum a návrh nového produktucs
dc.title.alternativeProduct research and a new product proposalen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on product research at Český národní podnik, s. r. o. The aim is to examine the current trends in cosmetics, the Manufaktura product portfolio and preferences of the target segment and the design of appropriate products for them. The diploma thesis consists of theoretical findings that are the basis for the empirical part. The theoretical part defines the concepts of product, marketing and marketing research. The empirical part characterises the selected company and its products. A new product proposal for Manufaktura is then elaborated on the results of marketing research.en
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedcosmeticen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tesarova_Tereza_DP.pdfPlný text práce20,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tesarova_v.pdfPosudek vedoucího práce656,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tesarova_o.pdfPosudek oponenta práce682,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tesarova_p.pdfPrůběh obhajoby práce210,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28971

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.