Title: | Tvorba interaktivní 3D animace |
Other Titles: | Creation of an interactive 3D animation |
Authors: | Bílý, Bohuslav |
Citation: | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2018: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 22.5.–23.5. 2018 Vienna House Easy Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 44. ISBN 978-80-261-0793-4. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ot2018-abstracts.pdf http://hdl.handle.net/11025/29869 http://files.olympiadatechniky.cz/ot2018-abstracts.pdf |
ISBN: | 978-80-261-0793-4 |
Keywords: | 3D modelování;interaktivní animace;modelovací software;herní jádro;C# skriptování;modifikátor |
Keywords in different language: | 3D modelling;interactive animation;modelling software;game engine;C# scripting;modificator |
Abstract: | Bakalářská práce obsahuje seznámení s 3D modelováním, různými druhy 3D modelovacích softwarů a následnou tvorbu modelů s vybraným modelovacím software, kterým se stal Blender. Druhá polovina práce se zabývá problematikou herních jader, jejich druhy a následně výběrem. Vybráno byo herní jádro Unity a následně v něm vytvořena 3D interaktivní animace. |
Abstract in different language: | The thesis contains introduction to 3D modeling, different types of 3D modeling software and creation of the actual models using the chosen modeling software which is Blender. Second half of the thesis is focused on the overview of the Game Engines, different kinds and actual selection of the Engine. Unity was chosen as the most suitable Engine and was used to create 3D interactive animation. |
Rights: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Appears in Collections: | Olympiáda techniky Plzeň 2018 Olympiáda techniky Plzeň 2018 |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/29897
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.