Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKolingerová, Ivana
dc.contributor.authorSkorkovská, Věra
dc.contributor.refereeNavrátil, Jan
dc.date.accepted2012-06-18
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:33Z-
dc.date.available2011-08-31cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:33Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-17
dc.identifier45462
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3046
dc.description.abstractTato práce se zabývá modelováním vlivu eroze na terén. Konkrétně se zabývá hydraulickou erozí a navrhuje metodu, která umožňuje práci s plně 3D terénem. Kapalina je reprezentována pomocí částic, tato reprezentace umožňuje omezit výpočty pouze na oblasti, kde se kapalina nachází. Při interakci s terénem reprezentovaným pomocí trojúhelníkové sítě dochází k erozi nebo depozici. Erodovaný sediment je přenášen částicemi kapaliny. Při úpravě trojúhelníkové sítě může vzniknout nekonzistence v síti; řešení tohoto problému je v práci navrženo, implementace naráží na problémy kvůli numerickým nepřesnostem při výpočtech s čísly s plovoucí řádovou čárkou.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecterozecs
dc.subjectmodelování terénucs
dc.subjecthydraulická erozecs
dc.subjectsphcs
dc.subjectsmoothed particle hydrodynamicscs
dc.subjectpočítačová grafikacs
dc.titleModelování vlivu eroze na terénucs
dc.title.alternativeModeling of Erosion Impacts on the Terrainen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis looks into the modeling of erosion impacts on the terrain. It proposes a hydraulic erosion method that allows the work with a fully 3D terrain. The fluid is represented as a set of particles, this representation allows to limit the computation only to the regions, where the fluid is present. When the fluid collides with the terrain, which is represented as a triangle mesh, erosion or deposition takes place. The eroded sediment is carried by the particles. During the modification of the mesh an inconsistency can be created; a solution to this problem is suggested in the work but it is not yet successfully implemented due to the issues of numerical imprecisions of floating point calculations.en
dc.subject.translatederosionen
dc.subject.translatedterrain modelingen
dc.subject.translatedhydraulic erosionen
dc.subject.translatedsphen
dc.subject.translatedsmoothed particle hydrodynamicsen
dc.subject.translatedcomputer graphicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dp.pdfPlný text práce21,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A09N0021Pposudek-ved.pdfPosudek vedoucího práce361,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A09N0021Pposudek-op.pdfPosudek oponenta práce767,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A09N0021Pprubeh.pdfPrůběh obhajoby práce203,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3046

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.