Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJežek, Jiří
dc.contributor.authorMallá, Nikola
dc.contributor.refereeKaňka, Lukáš
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:56Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:56Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3140
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na výzkum image města Plzně. Téma je dnes velice aktuální z důvodu uvědomění si potřeby budovat si image i v rámci měst. Základ bakalářské práce tvoří teoretický rámec týkající se image a komunikační strategie obecně, dále navazuje konkrétně image a komunikační strategie města. V praktické části je představeno město Plzeň s jeho charakteristikami. Stavebním článkem praktické části je především výzkumu image města ve vnímání vysokoškolských studentů Západočeské univerzity v Plzni. Na základě zjištěných nespokojeností autorka navrhla možná doporučení, jak obraz, kterým Plzeň na studenty působí, zlepšit.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectPlzeňcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.titleImage města Plzněcs
dc.title.alternativeThe Image of Pilsen Cityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is aimed on research of the image of Pilsen city. The theme is very relevant today because of awareness of the need to build an image as well as within cities. The basic of the thesis is a theoretical framework for image and communication strategy of city. In the practical part is presented the City of Pilsen with its characteristics. The base of the practical part is mainly research the city?s image in the perception of students of the University of West Bohemia in Pilsen. On the basis of dissatisfactions, the author proposed possible recommendations to improve the image. These recommendations could lead to some improvement of the students? perception.en
dc.subject.translatedPilsenen
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedcommunication strategy of cityen
dc.subject.translatedurban marketingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce5,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malla - V.pdfPosudek vedoucího práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malla - O.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Malla.pdfPrůběh obhajoby práce181,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3140

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.