Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHostýnek Tomáš
dc.contributor.authorFrolík, Michal
dc.contributor.refereeMišterová Ivona, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:11:35Z-
dc.date.available2017-5-31
dc.date.available2019-03-15T10:11:35Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-30
dc.identifier74037
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31428
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem populární kultury a vlivem důležitého konfliktu na její subjekty. Tyto subjekty jsou zejména filmy vyrobené produkcí Spojených států amerických. Dále jsou porovnávány dobové rozdíly a reakce na tyto filmy, jak veřejností, tak i kritiky. Práce ukazuje, jak se filmy dají použít k propagaci určité myšlenky nebo jak diváci reagují na různé a často i skryté impulzy. Také je ukázáno, jak se navzájem ovlivňují filmy a světová politika. Práce ještě obsahuje doplňující obsah pro rozšíření celého kontextu a další subjekty populární kultury spolu s teorií populární kultury.cs
dc.format41 s. (77 600 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdruhá světová válkacs
dc.subjectpopulární kulturacs
dc.subjectkinematografiecs
dc.subjectsvětová politikacs
dc.subjectspojené státy americkécs
dc.titleHow the Second World War influenced American cinematography in the 20th and 21st centurycs
dc.title.alternativeHow the Second World War influenced American cinematography in the 20th and 21st centuryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis covers the theme of popular culture and the influence of a major conflict on the subjects of popular culture. These subjects are movies made by the sole production of the United States of America. It compares the periodical differences and receptions of the movies by the public and by the professionals. It also shows how the movies can be used to promote a certain agenda and how the viewer reacts on and often hidden impulses sent by the movies. The work also uncovers the relations between movies and world politics. The thesis also contains contextual references and other subjects of popular culture with theoretical definitions.en
dc.subject.translatedsecond world waren
dc.subject.translatedpopular cultureen
dc.subject.translatedcinematographyen
dc.subject.translatedworld politicsen
dc.subject.translatedunited states of americaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Michal Frolik.pdfPlný text práce747,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frolik - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce446,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frolik - oponent.pdfPosudek oponenta práce616,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Frolik - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce244,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31428

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.