Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorMičík, Michal
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:53Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:53Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48588
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3143
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou podpory prodeje v marketingové komunikaci společnosti Hannah, a.s. a analýzou podpory prodeje jejich konkurentů. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V části teoretické autor definuje termíny z oblasti marketingu, jako je marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, podpora prodeje a vytváří mezi nimi logické vazby. Část praktická se soustředí na analýzu nástrojů podpory prodeje společnosti Hannah, a.s. a jejich konkurentů, porovnání zjištěných skutečností a v závěru autor předkládá návrhy možných zlepšení v oblasti podpory prodeje pro společnost Hannah, a.s.cs
dc.format73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=48588-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.titlePodpora prodeje v marketingové komunikaci firmy Hannah, a. s.cs
dc.title.alternativeSales Promotion in Marketing Communication of Hannah, a. s.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the analysis of sales promotion in marketing communication of the company Hannah, and the analysis of sales promotion of its competitors. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part the author defines the terms, such as marketing mix, marketing communication, communication mix, sales promotion and creates logical links between them. The practical part focuses on the analysis of sales promotion tools of the company Hannah and its competitors, comparing the findings and in the conclusion the author presents suggestions for possible improvements in the sales promotion for the company Hannah.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedsales promotionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Micik - Hannah.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Micik - V.pdfPosudek vedoucího práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Micik - O.pdfPosudek oponenta práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Micik.pdfPrůběh obhajoby práce184,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3143

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.