Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBalíková, Eva
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:19Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:19Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier73687
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31657
dc.description.abstractCílem práce bylo vytvoření návrhu organizace Center aktivit v konkrétní mateřské škole. Kromě tohoto hlavního cíle bylo v práci dosaženo ještě čtyř dílčích cílů: vytvoření projektu ,,Moje tělo", porovnání spojitosti mezi CA, RVP PV, zásadami obohaceného prostředí a fungováním lidského mozku. Dalším dílčím cílem bylo vytvoření grafického návrhu popisu třídy s rozmístěním jednotlivých CA v konkrétní třídě a posledním dílčím cílem bylo vyhodnocení rizik spojených s aplikací CA a popis doporučení pro využívání CA. Práce byla rozdělena na teoretickou a na praktickou část. V teoretické části byly sesbírány již existující poznatky, které se týkají Center aktivit, programu Začít spolu včetně organizační formy výuky, popisu částí center aktivit v MŠ s programem Začít spolu, popis průběhu jednoho dne ve třídách s Centry aktivit s programem Začít spolu. Následoval příklad průběhu jednoho dne v posuzované školce, kde se prolínala také praktická část. Za důležité teoretické východisko byl považován i popis prostředí pro rozvoj mozku, včetně popisu vytváření nejlepších možných podmínek pro hru. Každé dítě je jiné, z toho důvodu bylo popsáno devět typů inteligence, které mohou lidé mít a které ovlivňují jejich chování a učení. Teoretická část také popisovala obohacené prostředí a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání platný k 1.lednu 2018. V praktické části se dosahovalo stanovených cílů práce.cs
dc.format56 s. (83 115 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcentra aktivitcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectobohacenéné prostředícs
dc.subjectučenícs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleCentra aktivit - Cesta k jejich aplikaci v podmínkách běžné mateřské školycs
dc.title.alternativeCenters of activity - The way to their application in the conditions of a common kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis was to create a proposal for an Activity Center (CA) at a specific kindergarten. In addition, four partial goals were achieved: creating project ,,My Body", comparing the relationship between Activity Center, RVP PV (Framework education program for preschool education), principles of enriched environment, and functioning of the human brain. Another partial objective was to create a graphical design of class description with the layout of each CA in a particular class; the last partial objective was to evaluate the risks associated with the application of the CA and to describe the recommendations for the use of the CA. The thesis was divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part were collected already existing knowledge concerning the activities of the CA, part of the activities of the center in the Kindergarten with the ,,Začít spolu" (,,Start together") program, a description of the one day course in the class with CA with the program "Start together." Follows an example of one day in the school facility where the practical part is intertwined. An important theoretical background was also the description of the brain development environment, including the description of creating the best possible conditions for the game. Every child is different, for this reason the thesis described nine types of intelligence that people can have and affect their behavior and learning. The theoretical part also described the enriched environment and the Framework Educational Program for Preschool Education valid on January 1, 2018. In the practical part, the stated goals of the work were achieved.en
dc.subject.translatedactivity centeren
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedenriched environmenten
dc.subject.translatedkindergardenen
dc.subject.translatedlearningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Eva Balikova.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balikova VP.pdfPosudek vedoucího práce997,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balikova OP.pdfPosudek oponenta práce606,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balikova O.pdfPrůběh obhajoby práce346,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31657

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.