Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorCimická, Ivana
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2012-06-08
dc.date.accessioned2013-06-19T06:31:58Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:31:58Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier49139
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3181
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce popisuje etiku v podnikatelském prostředí a legislativu s tímto tématem související. Nejdříve jsou uvedena teoretická východiska k problematice etiky a korektnosti v podnikání. Následuje úprava vztahů mezi obchodníky a jejich dodavateli a popis dané problematiky v evropském kontextu. Hlavním výstupem je zhodnocení začlenění etiky do podnikaní a znalosti legislativy mezi respondenty (spotřebitelé, firmy). Zjištěných výsledků bylo docíleno prostřednictvím dvou dotazníkových šetření. Etické či neetické jednání firem je zajímavým, stále aktuálním a hlavně nedořešeným tématem.cs
dc.format87 s., 10 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49139-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectetika podnikánícs
dc.subjectdodavatelsko-odběratelské vztahycs
dc.subjectochrana spotřebitelůcs
dc.subjectlegislativacs
dc.subjectprůzkum podnikatelského prostředícs
dc.titleEtika a korektnost v podnikánícs
dc.title.alternativeEthics and fairness in businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis describes ethics in the business environment and the legislation related to this topic. It first considers the theoretical background to the issue of ethics and fairness in business. It than looks at the relations between consumers and their suppliers and it describes the relevant problems in a European context. The central part of the thesis is an evaluation of the integration of ethics in business and of respondents´ (consumers, firms) knowledge of the law. The results found are based on data obtained in two surveys. Ethical or unethical behavior of companies is a topic of current interest, whose issues are by no means yet resolved.en
dc.subject.translatedethics in businessen
dc.subject.translatedsupplier-consumer relationshipsen
dc.subject.translatedconsumer protectionen
dc.subject.translatedlegislationen
dc.subject.translatedresearch of business environmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Cimicka_2012.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cimicka - V.pdfPosudek vedoucího práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cimicka - O.pdfPosudek oponenta práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cimicka.pdfPrůběh obhajoby práce256,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3181

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.