Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVančát Jaroslav, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHubková, Monika
dc.contributor.refereePodlipský Rudolf, PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-14
dc.date.accessioned2019-03-15T10:17:35Z-
dc.date.available2017-3-31
dc.date.available2019-03-15T10:17:35Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-30
dc.identifier73286
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32239
dc.description.abstractCílem práce je zjistit s uplatněním výzkumu v jaké míře a jakým způsobem jsou na druhém stupni základních škol uplatňovány dějiny umění. Snahou práce je na základě tohoto výzkumu vytvořit návrh začlenění dějin umění do výuky výtvarné výchovy na druhém stupni základních škol s ohledem na Rámcový vzdělávací program. Práce je rozčleněna do tří částí. Teoretická část se snaží najít oporu pro výzkum a začlenění dějin umění do výtvarné výchovy v odborné literatuře. Výzkumná část se zabývá sondou do hodin výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol. Didaktická část nastiňuje možnost začlenění poznatků z výzkumu do praxe v návaznosti na kurikulární dokumenty pomocí návrhu a ověření tří výukových jednotek, ve kterých se pracuje s dějinami umění.cs
dc.format61 s., LVIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=73286-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectdějiny uměnícs
dc.subjectpoznávánícs
dc.subjectvizuální komunikacecs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs
dc.titleAnalýza obsahu výuky dějin umění ve výtvarné výchově na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeAnalysis of History of Art education at Primary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this Bachelor Thesis is to find out by research to what extend and in what way is History of Art applied at Primary schools. And based on this research make a suggestion how to integrate History of Art into Art Education with considering the Framework Educational Programme for Basic Education. It is divided into three parts. Theoretical part is trying to find the support for the research and for the inclusion history of art into art education at professional literature. The research part deals with the exploration at Primary schools. The third,didactic part, tries to outline the possibility of incorporating research results into practise based on curriculum documents thanks to suggestion and verification of three teaching units in which History of Art is working with.en
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translatedhistory of arten
dc.subject.translatedcognitionen
dc.subject.translatedvisual communicationen
dc.subject.translatedthe framework educational programme for basic educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Hubkova_Monika_2018.pdfPlný text práce3,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Hubkova Monika_2018.pdfPrůběh obhajoby práce435,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Hubkova Monika_vedouci_Vancat_2018.pdfPosudek vedoucího práce899 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SCAN_Hubkova Monika_oponent_Podlipsky_2018.pdfPosudek oponenta práce845 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32239

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.