Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pluháčková Markéta, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | De wolfová, Tereza | |
dc.date.accepted | 2018-9-10 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:18:57Z | - |
dc.date.available | 2017-6-15 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:18:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-30 | |
dc.identifier | 74505 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32402 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce analyzuje kurikulum geografie pro 2. stupeň základních škol ve státě Colorado, USA a České republice a následně obě kurikula porovnává. Práce charakterizuje vzdělávací systémy státu Colorado a České republiky, vymezuje druhý stupeň ZŠ a analyzuje systém kurikula geografie v obou zemích. Podrobně je analyzována především struktura, obsah, vymezení kurikula a jednotlivé vzdělávací plány. V závěru práce jsou zjištěné informace porovnány a vytyčeny hlavní podobnosti a rozdíly. Nedílnou součást práce tvoří volný překlad vzdělávacích standardů státu Colorado. | cs |
dc.format | 75 s., XII s. Příloh | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74505 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kurikulum | cs |
dc.subject | geografie | cs |
dc.subject | analýza kurikula | cs |
dc.subject | komparace | cs |
dc.subject | colorado | cs |
dc.subject | druhý stupeň | cs |
dc.title | Analýza kurikula geografie pro 2. stupeň ZŠ v Coloradu, USA a porovnání s ČR | cs |
dc.title.alternative | Analysis of geography curriculum for middle schools in Colorado, USA and comparison with Czech Republic | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis analyzes the geography curriculum for middle schools in the state of Colorado, USA and the Czech Republic and then compares both curricula. The thesis characterizes the education systems of the state of Colorado and the Czech Republic, defines the middle school education level and analyzes the system of geography curriculum in both countries. In particular, the structure, content, curriculum definition and individual educational plans are analyzed in detail. At the end of the thesis, the identified information are compared and the main similarities and differences are outlined. Necessary part of the work is the translation of Colorado's educational standards. | en |
dc.subject.translated | curriculum | en |
dc.subject.translated | geography | en |
dc.subject.translated | curriculum analysis | en |
dc.subject.translated | comparation | en |
dc.subject.translated | colorado | en |
dc.subject.translated | middle school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
De Wolfova O.pdf | Posudek oponenta práce | 936,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
De Wolfova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,04 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
De Wolfova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 158,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32402
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.