Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPluháčková Markéta, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorDe wolfová, Tereza
dc.date.accepted2018-9-10
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:57Z-
dc.date.available2017-6-15
dc.date.available2019-03-15T10:18:57Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-30
dc.identifier74505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32402
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje kurikulum geografie pro 2. stupeň základních škol ve státě Colorado, USA a České republice a následně obě kurikula porovnává. Práce charakterizuje vzdělávací systémy státu Colorado a České republiky, vymezuje druhý stupeň ZŠ a analyzuje systém kurikula geografie v obou zemích. Podrobně je analyzována především struktura, obsah, vymezení kurikula a jednotlivé vzdělávací plány. V závěru práce jsou zjištěné informace porovnány a vytyčeny hlavní podobnosti a rozdíly. Nedílnou součást práce tvoří volný překlad vzdělávacích standardů státu Colorado.cs
dc.format75 s., XII s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74505-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkurikulumcs
dc.subjectgeografiecs
dc.subjectanalýza kurikulacs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectcoloradocs
dc.subjectdruhý stupeňcs
dc.titleAnalýza kurikula geografie pro 2. stupeň ZŠ v Coloradu, USA a porovnání s ČRcs
dc.title.alternativeAnalysis of geography curriculum for middle schools in Colorado, USA and comparison with Czech Republicen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis analyzes the geography curriculum for middle schools in the state of Colorado, USA and the Czech Republic and then compares both curricula. The thesis characterizes the education systems of the state of Colorado and the Czech Republic, defines the middle school education level and analyzes the system of geography curriculum in both countries. In particular, the structure, content, curriculum definition and individual educational plans are analyzed in detail. At the end of the thesis, the identified information are compared and the main similarities and differences are outlined. Necessary part of the work is the translation of Colorado's educational standards.en
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedcurriculum analysisen
dc.subject.translatedcomparationen
dc.subject.translatedcoloradoen
dc.subject.translatedmiddle schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
De Wolfova O.pdfPosudek oponenta práce936,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
De Wolfova V.pdfPosudek vedoucího práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
De Wolfova P.pdfPrůběh obhajoby práce158,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32402

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.