Název: Marketingové a prodejní aktivity vybrané organizace
Další názvy: Marketing and sales activities of selected organisation
Autoři: Kovář, Petr
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32597
Klíčová slova: marketing;marketingový mix;marketingová komunikace;prodej
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing mix;marketing communication;sales
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce v teoretické rovině analyzuje téma marketingu a prodeje a v rámci této tématiky se podrobněji zabývá marketingovou komunikací. Autor práce se nejdříve věnuje marketingovému prostředí firmy, marketingovému výzkumu, segmentaci trhu, marketingové analýze a marketingovému mixu. Následně je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Další část práce se věnuje prodeji, kde se autor zaměřuje na osobní prodej, výstavy a veletrhy. Následující kapitoly představují společnost Greenlux s.r.o., její produktové portfolio a mapují jednotlivé oblasti marketingu a prodeje v praktickém kontextu. Hlavního cíle této práce autor dosahuje prostřednictvím dotazníkového šetření, s jehož pomocí formuluje praktická doporučení pro zlepšení marketingové komunikace zvolené společnosti, konkrétně to jsou, doplnění nejčastějších otázek na internetové stránky společnosti, návrh event akce a proces doplnění informačních videí na Youtube kanál.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted bachelor thesis theoretically analyses the topic of marketing and sales with focus on marketing communication. The author first briefly summarizes the marketing environment of the company, marketing research, market segmentation, marketing analysis, and marketing mix. Marketing communication is further elaborated in the next part of the text. Another part is devoted to sales where the author focuses on personal sales, exhibitions and trade fairs. The following chapters introduce Greenlux s.r.o. by its product portfolio and map the various areas of company marketing and sales in a practical context. The main aim of this work is to improve marketing communication of the selected company by a questionnaire survey, which helps to form practical recommendations. Specially, by adding the most frequently asked questions to the company's website, schedule the events, publishing the supplement information of company's products to the Youtube channel.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
FINAL.pdfPlný text práce4,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovar_OP.pdfPosudek oponenta práce672,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovar_VP.pdfPosudek vedoucího práce819,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovar - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce218,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32597

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.