Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorIrcingová Jarmila, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHablová, Barbora
dc.contributor.refereeČížek Petr, Ing. Ph.D., M.A.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:58Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:21:58Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75280
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32780
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na projekt implementace strategického programu organizace XYZ s.r.o. zabývající se autorizovaným prodejem a servisem vozů prémiové značky. Práce je zpracována na základě prolínání teoretických a praktických částí v logických souvislostech. V úvodu je společnost a její nabízené produkty a služby charakterizovány. Dále je specifikován střednědobý strategický plán, na který navazuje analýza podnikatelského prostředí. Následně je vybrána vhodná strategie vedoucí k naplnění strategického plánu. Dlouhodobé cíle jsou rozpracovány na krátkodobé, z nichž se vycházelo při sestavení finančního plánu. Na základě analýzy rizik je provedena citlivostní analýza a jsou zpracovány scénáře. Předposlední část se zabývá implementací strategického plánu pomocí strategických akcí a v závěru práce je provedeno vyhodnocení této implementační fáze.cs
dc.format98 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategický pláncs
dc.subjectfinanční pláncs
dc.subjectanalýza prostředícs
dc.subjectanalýza rizikcs
dc.subjectcontrollingcs
dc.titleProjekt implementace strategického programu organizacecs
dc.title.alternativeThe Project of Implementation of Strategic Programme of Organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis is focused on Project of Implementation of Strategic Programme of Organization XYZ. The company is an authorized dealer and service centre of the premium brand cars. In this thesis are interwined theoretical to the practical part in a logical context. An introductory chapter includes characteristic of the company and its portfolio of offered products and services. The next chapter is focused on the definition of the medium-term strategic plan, followed by an analysis of the company environment. The following is select the optimal strategy leading to the fulfillment of the plan. Long-term goals are divided into short-term goals. In the following chapter is created a financial plan that respect short-term goals. Based on the risk analysis, the sensitivity analysis and the risk scenarios are processed. In the penultimate section is the implementation of the plan by the strategic actions and in the end, there is an assessment of the implementation phase.en
dc.subject.translatedstrategic planen
dc.subject.translatedfinancial planen
dc.subject.translatedcompany environmenten
dc.subject.translatedrisk analysisen
dc.subject.translatedcontrollingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Barbora_Hablova.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP-Hablova-OP.pdfPosudek oponenta práce536,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP-Hablova-VP.pdfPosudek vedoucího práce557,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hablova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce118,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32780

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.