Title: Step aerobik jako rekreační pohybová aktivita (multimediální DVD)
Other Titles: Step aerobic as recreational physical activity (multimedia DVD)
Authors: Buňátová, Lucie
Advisor: Kalistová Petra, Mgr.
Referee: Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33193
Keywords: step aerobik;low impactové kroky;cueing;výukové metody
Keywords in different language: step aerrobic;low impact steps;cueing;teaching methods
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na step aerobik. Hlavní cílem práce je vytvoření komplexního multimediálního DVD určeného pro začátečníky a mírně pokročilé cvičence. Video obsahuje nejčastěji používané kroky a jejich kombinace ze skupiny low impact. Nejdůležitější částí videa je ukázka správného provedení v souladu s odpovídajícím popisem kroků. Vytvořené DVD může poskytnout potřebné informace všem zájemcům o step aerobik, učitelů tělesné výchovy, nebo lektorům.
Abstract in different language: This bachelor thesis is focused on step aerobics. The main goal of paper is to create a complex multimedia DVD designed for beginners and moderately skilled exercisers. The video contains the most commonly used steps and their combination from the low impact group of steps. The most important part of the video is a demonstration of the correct execution in accordance with the corresponding description of the steps. The created DVD can provide the necessary information to all those interested in step aerobics, physical education teachers or lecturers.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bunatova_BP.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFView/Open
Bunatova - V.pdfPosudek vedoucího práce137,78 kBAdobe PDFView/Open
Bunatova - O.pdfPosudek oponenta práce174,89 kBAdobe PDFView/Open
Bunatova.pdfPrůběh obhajoby práce59,42 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33193

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.